Julklappsenkät
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Julklappsenkät

    Jag är inte färdigshoppad än och behöver lite inspiration!

    1. Vad ska julianen få i julklapp?

    2. Vad önskar du dig?

    3. Vad ger du julianens pappa?

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
  2. 1
    Julklappsenkät Jag är inte färdigshoppad än och behöver lite inspiration!

    1. Vad ska julianen få i julklapp?

    2. Vad önskar du dig?

    3. Vad ger du julianens pappa?

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    1. Vad ska julianen få i julklapp? Hon ska få dessa krokar:
    http://www.poppilopp.se/Shop/ShowPro...&ProductId=388
    liten skallra:
    http://www.poppilopp.se/Shop/ShowPro...&ProductId=920
    vårjacka från pop, röd
    en röd liten brevlåda (lackad metall, text post på)
    (brorsorna får likadana i andra färger, de älskar att leka post, och det måste ju vara rättvist )

    2. Vad önskar du dig?
    Massor
    Kläder (presentkort), träningskläder, löparskor (ja, jag vill börja träna igen), inredningsgrejer, mmmmmm

    3. Vad ger du julianens pappa?
    en härlig grå grovstickad kofta, box med små lådor att ha skruvar mm i, ev nåt mer

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Svårt...barnens brevlådor känns bra. Kul, snygga, de kommer älska dem, och känns inte så "onödiga" som en del annat.
    Annars ska vi köpa nån typ av fiskedrag till min fasters man och jag ser fram emot hans reaktion. han älskar fiske, men oftast blir det nåt mer opersonligt till honom tyvärr.
  4. 2
    1. Vad ska julianen få i julklapp? Hon ska få dessa krokar:
    http://www.poppilopp.se/Shop/ShowPro...&ProductId=388
    liten skallra:
    http://www.poppilopp.se/Shop/ShowPro...&ProductId=920
    vårjacka från pop, röd
    en röd liten brevlåda (lackad metall, text post på)
    (brorsorna får likadana i andra färger, de älskar att leka post, och det måste ju vara rättvist )

    2. Vad önskar du dig?
    Massor
    Kläder (presentkort), träningskläder, löparskor (ja, jag vill börja träna igen), inredningsgrejer, mmmmmm

    3. Vad ger du julianens pappa?
    en härlig grå grovstickad kofta, box med små lådor att ha skruvar mm i, ev nåt mer

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Svårt...barnens brevlådor känns bra. Kul, snygga, de kommer älska dem, och känns inte så "onödiga" som en del annat.
    Annars ska vi köpa nån typ av fiskedrag till min fasters man och jag ser fram emot hans reaktion. han älskar fiske, men oftast blir det nåt mer opersonligt till honom tyvärr.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Julklappsenkät
    Jag är inte färdigshoppad än och behöver lite inspiration!

    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    * Wilma hon får en heffaklump, ett par jeans och två böcker, sen har pappa varit iväg och köpt en grej idag och de vet jag inte vad det är, är skit nyfiken.

    2. Vad önskar du dig?
    * Jag önskar mig ett besök hos frissan, ett par nya vinterstövlar (har provat ut och står redo bland julklapparna) Lite nya tröjor.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    * Han får shhhh..... en ny skruvdragare/borrmaskin och ett elektriskt måttband, sen fyller han ju år den 23/12 och då får han en säckkärra och kalsonger....

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    * Måste var till alla som jag köpt olika säkerhetsgrejor, jag har köpt tex cykelampor till flera i släkten som inte har de, reflex halsband till alla hundar. Alltså allt som har med reflex att göra är jag nöjd med, tråkig jag är!
  6. 3
    Julklappsenkät
    Jag är inte färdigshoppad än och behöver lite inspiration!

    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    * Wilma hon får en heffaklump, ett par jeans och två böcker, sen har pappa varit iväg och köpt en grej idag och de vet jag inte vad det är, är skit nyfiken.

    2. Vad önskar du dig?
    * Jag önskar mig ett besök hos frissan, ett par nya vinterstövlar (har provat ut och står redo bland julklapparna) Lite nya tröjor.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    * Han får shhhh..... en ny skruvdragare/borrmaskin och ett elektriskt måttband, sen fyller han ju år den 23/12 och då får han en säckkärra och kalsonger....

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    * Måste var till alla som jag köpt olika säkerhetsgrejor, jag har köpt tex cykelampor till flera i släkten som inte har de, reflex halsband till alla hundar. Alltså allt som har med reflex att göra är jag nöjd med, tråkig jag är!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    *rubens barn docka
    *brio träclown
    *halsband från tussilago


    2. Vad önskar du dig?
    Har faktiskt inte kommit på nånting, men kläder är ju alltid kul

    3. Vad ger du julianens pappa?
    tröja och en rakapparat

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Måste nog vara ridlägret till äldsta dottern, det kommer hon bli överlycklig för!!
  8. 4
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    *rubens barn docka
    *brio träclown
    *halsband från tussilago


    2. Vad önskar du dig?
    Har faktiskt inte kommit på nånting, men kläder är ju alltid kul

    3. Vad ger du julianens pappa?
    tröja och en rakapparat

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Måste nog vara ridlägret till äldsta dottern, det kommer hon bli överlycklig för!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Apropå reflexer, har du sett dessa?? Är tyvärr färdighandlad, med coola är de:

    http://www.inreda.com/produktVisning...=8&artg=10&s=y

    Hade vart perfekt tillsvärmor o faster här.
  10. 5
    Apropå reflexer, har du sett dessa?? Är tyvärr färdighandlad, med coola är de:

    http://www.inreda.com/produktVisning...=8&artg=10&s=y

    Hade vart perfekt tillsvärmor o faster här.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Snyggt, men är oxå färdig med alla julklappar annars hade de passat många jag känner.
  12. 6
    Snyggt, men är oxå färdig med alla julklappar annars hade de passat många jag känner.
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Vilka bra julklappar! Krokarna och telefonen var ju kanon, och vilken bra idé med brevlådor! Reflexbroscherna var också smarta, det blir nog lite tight att få hem dem innan jul bara, annars hade det varit perfekt till svärmor!
  14. 7
    Vilka bra julklappar! Krokarna och telefonen var ju kanon, och vilken bra idé med brevlådor! Reflexbroscherna var också smarta, det blir nog lite tight att få hem dem innan jul bara, annars hade det varit perfekt till svärmor!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Tack Känner mig nöjd med inköpen i år. Såg också reflexbroscherna för sent, det retar mig *grr*, hade vart kul som extra till flera, som jag vet hade uppskattat dem.
  16. 8
    Tack Känner mig nöjd med inköpen i år. Såg också reflexbroscherna för sent, det retar mig *grr*, hade vart kul som extra till flera, som jag vet hade uppskattat dem.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
  18. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10

    Svarar själv

    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    Av mig ska hon få en Roomie, jag tror att det var Wimbelina som tipsade om det förut. (Wimbelina, du är numera min presentguru!) och en grön Brio-bjällra. Jens shoppar något eget till henne, vad har han inte avslöjat.

    2. Vad önskar du dig?
    Ett nytt täcke, nya glasögon, något fint att ha på mig och någon skön behandling.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    Ja, det är inte lätt. Jag tror att han ska få en espressomaskin, men jag är inte hundra än.

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Min pappa och hans fru ska få en get! Eller snarare, en afrikansk familj ska få en get, i deras namn.
  19. 10
    Svarar själv 1. Vad ska julianen få i julklapp?
    Av mig ska hon få en Roomie, jag tror att det var Wimbelina som tipsade om det förut. (Wimbelina, du är numera min presentguru!) och en grön Brio-bjällra. Jens shoppar något eget till henne, vad har han inte avslöjat.

    2. Vad önskar du dig?
    Ett nytt täcke, nya glasögon, något fint att ha på mig och någon skön behandling.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    Ja, det är inte lätt. Jag tror att han ska få en espressomaskin, men jag är inte hundra än.

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Min pappa och hans fru ska få en get! Eller snarare, en afrikansk familj ska få en get, i deras namn.
  20. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Vilken söt liten blomma! Astrid fick en Rubens-docka i doppresent, de är så himla fina!
  21. 11
    Vilken söt liten blomma! Astrid fick en Rubens-docka i doppresent, de är så himla fina!
  22. Medlem sedan
    May 2000
    #12
    Ja, jag älskar rubens dockorna!! Efentligen behöver inte Ella några fler julklappar, men jag såg en chans att få köpa en sån docka som faktiskt är ganska dyr
    Man får använda julen som ursäkt
  23. 12
    Ja, jag älskar rubens dockorna!! Efentligen behöver inte Ella några fler julklappar, men jag såg en chans att få köpa en sån docka som faktiskt är ganska dyr
    Man får använda julen som ursäkt
  24. Medlem sedan
    Jun 2005
    #13
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    - Spjälskydd med puh och heffa, matchande påslakanset, ett till påslakan set med puh, ett gult mjukisdjur.. mer har vi inte kommit på än.. jo vi ska slå in nya nappar också hehe..

    2. Vad önskar du dig?
    - Oj..Presentkort av olika slag..typ kläder, ikea, osv..

    3. Vad ger du julianens pappa?
    - Vi bestämde för ett tag sen att vi inte skulle ge varandra någon klapp då vi köpte en dyr systemdigital kamera istället.. sen ska vi få unna oss att köpa något själva istället men det tar vi efter jul

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    - Olivers spjälskydd och påslakan set.. har kämpat hårt för att få tag på dom hihi..
  25. 13
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    - Spjälskydd med puh och heffa, matchande påslakanset, ett till påslakan set med puh, ett gult mjukisdjur.. mer har vi inte kommit på än.. jo vi ska slå in nya nappar också hehe..

    2. Vad önskar du dig?
    - Oj..Presentkort av olika slag..typ kläder, ikea, osv..

    3. Vad ger du julianens pappa?
    - Vi bestämde för ett tag sen att vi inte skulle ge varandra någon klapp då vi köpte en dyr systemdigital kamera istället.. sen ska vi få unna oss att köpa något själva istället men det tar vi efter jul

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    - Olivers spjälskydd och påslakan set.. har kämpat hårt för att få tag på dom hihi..
  26. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    Hon skall få en cool heldräkt i frotté från Småfolk
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=2341

    och en julkula från Georg Jensen
    http://www.danskdesign.nu/georg-jens...e8edd721674d43

    2. Vad önskar du dig?
    En soda stream.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    En Fred Perry träningsjacka
    En stickad cardigan
    Ett par gummistövlar (tretorn frost) med ull i så han slipper ta på raggisar när han går ut med vovven.
    En skitsnygg (och dyr!) brödrost som han önskat sig. Han gillar rostat
    http://www.webhallen.com/prod.php?id=76576

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Heldräkten från småfolk. Den är skitcool!
  27. 14
    1. Vad ska julianen få i julklapp?
    Hon skall få en cool heldräkt i frotté från Småfolk
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=2341

    och en julkula från Georg Jensen
    http://www.danskdesign.nu/georg-jens...e8edd721674d43

    2. Vad önskar du dig?
    En soda stream.

    3. Vad ger du julianens pappa?
    En Fred Perry träningsjacka
    En stickad cardigan
    Ett par gummistövlar (tretorn frost) med ull i så han slipper ta på raggisar när han går ut med vovven.
    En skitsnygg (och dyr!) brödrost som han önskat sig. Han gillar rostat
    http://www.webhallen.com/prod.php?id=76576

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?
    Heldräkten från småfolk. Den är skitcool!
  28. Medlem sedan
    Jul 2003
    #15
    presentguru Vilken härlig titel jag fått

    Emelina älskar verklgen sin Roomie, så det blir nog en bra julklapp. Vilken valde du?

    Coolt att ge bort en get! ¨Lite kul samtidigt som den kommer till stor nytta.
  29. 15
    presentguru Vilken härlig titel jag fått

    Emelina älskar verklgen sin Roomie, så det blir nog en bra julklapp. Vilken valde du?

    Coolt att ge bort en get! ¨Lite kul samtidigt som den kommer till stor nytta.
  30. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    Skulle också var nöjd med frottédräkten! Supercool! Älskar frotté, så mysigt.
  31. 16
    Skulle också var nöjd med frottédräkten! Supercool! Älskar frotté, så mysigt.
  32. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17
    Jag valde en Roomie med rosaprickig klänning. Först var jag inne på en blå med änglavingar, men den hade lite ludd vid ärmarna och det kanske inte är så gott att suga på. De är verkligen assöta, jag gillar bovarna, och den gröna superhjälten också!
  33. 17
    Jag valde en Roomie med rosaprickig klänning. Först var jag inne på en blå med änglavingar, men den hade lite ludd vid ärmarna och det kanske inte är så gott att suga på. De är verkligen assöta, jag gillar bovarna, och den gröna superhjälten också!
  34. Medlem sedan
    Mar 2002
    #18
    1. Vad ska julianen få i julklapp?

    En hoppgunga och en barnstol man sätter på bordet. Gissar att hoppgungan blir mest populär...

    2. Vad önskar du dig?

    Inget speciellt.

    3. Vad ger du julianens pappa?

    Eftersom han är en flitig läsare här får jag passa på den!

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?

    Det måste nog bli hoppgungan!

    /Mari med Alvin 18/6-07
  35. 18
    1. Vad ska julianen få i julklapp?

    En hoppgunga och en barnstol man sätter på bordet. Gissar att hoppgungan blir mest populär...

    2. Vad önskar du dig?

    Inget speciellt.

    3. Vad ger du julianens pappa?

    Eftersom han är en flitig läsare här får jag passa på den!

    4. Vilken inhandlad julklapp är du mest nöjd med?

    Det måste nog bli hoppgungan!

    /Mari med Alvin 18/6-07

Liknande trådar

  1. Julklappsenkät
    By Kristina med 3 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 23:36
  2. julklappsenkät
    By Malin IGAF in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 16:16
  3. Julklappsenkät
    By Jul ia in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 10:15
  4. Julklappsenkät
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 16:31
  5. Julklappsenkät!
    By aasha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar