Sälja begagnade barnkläder
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Sälja begagnade barnkläder

    Hej och god fortsättning!!!
    Jag hoppas nu på många svar :O)
    VART skall man sälja sina begagnade barnkläder för att få bra och seriösa köpare till bästa möjliga pris????????????
    Jag har inte sålt något tidigare och har nu MASSOR jag skall sälja men vet inte vart jag skall vända mig så snälla ni svara mig så är ni såååååååååååååååå snälla.
    Ha det så bra!!!
    Julhälsningar
    Sophia
  2. 1
    Sälja begagnade barnkläder Hej och god fortsättning!!!
    Jag hoppas nu på många svar :O)
    VART skall man sälja sina begagnade barnkläder för att få bra och seriösa köpare till bästa möjliga pris????????????
    Jag har inte sålt något tidigare och har nu MASSOR jag skall sälja men vet inte vart jag skall vända mig så snälla ni svara mig så är ni såååååååååååååååå snälla.
    Ha det så bra!!!
    Julhälsningar
    Sophia
  3. Xappoline
    #2
    Tradera eller lokal barnmarknad.
  4. 2
    Tradera eller lokal barnmarknad.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Säger oxå Tradera
  6. 3
    Säger oxå Tradera
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Tradera är bäst och smidigast så det röstar jag på!
  8. 4
    Tradera är bäst och smidigast så det röstar jag på!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Mitt svar: Märkeskläder (speciellt PO.P) får du absolut mest betalt för på Tradera. Men "vanliga" HM, Kapp-ahl osv, tycker jag att det är för mycket jobb för (mot vad man får betalt på Tradera), så dessa brukar jag sälja på en "byteskväll" som vi har här 2 ggr/år , eller lämna in i en second hand butik här.
    Ett tips är att kolla runt lite på Tradera, så lär man sig vad som går bra, vilka priser man ska ta osv.
    LYCKA TILL!
  10. 5
    Mitt svar: Märkeskläder (speciellt PO.P) får du absolut mest betalt för på Tradera. Men "vanliga" HM, Kapp-ahl osv, tycker jag att det är för mycket jobb för (mot vad man får betalt på Tradera), så dessa brukar jag sälja på en "byteskväll" som vi har här 2 ggr/år , eller lämna in i en second hand butik här.
    Ett tips är att kolla runt lite på Tradera, så lär man sig vad som går bra, vilka priser man ska ta osv.
    LYCKA TILL!

Liknande trådar

  1. Begagnade barnkläder?
    By nettis73 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 22:11
  2. Sälja begagnade barnkläder?
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 22:35
  3. begagnade barnkläder
    By lelle_snart bebis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-02, 13:45
  4. Sälja begagnade barnkläder?
    By elwira76 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar