Cayenne...
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Cayenne...

    fick du något namnsmycke av maken? Är ju sååååå nyfiken
    K-line med J 0112, B 0504 och E 070125

    På väg mot ett lättare liv
    v1 -4,5kg
    v2 +0,1kg
    v3 +-0,0 kg
    v4 -1,0 kg
    v5 -0,4 kg
    v6 -0,4 kg
  2. 1
    Cayenne... fick du något namnsmycke av maken? Är ju sååååå nyfiken
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    yes
    med svart hjärta. Han vet att jag tycker om grönt, men de gröna var slut.
  4. 2
    yes
    med svart hjärta. Han vet att jag tycker om grönt, men de gröna var slut.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Härligt, är du nöjd Jag är supernöjd med mitt och bär det dygnet runt. Och mysigast är just att barnen leker med det speciellt när de är ledsna och behöver tröst.
    Om jag inte sagt det tidigare så har jag rött hjärta.
  6. 3
    Härligt, är du nöjd Jag är supernöjd med mitt och bär det dygnet runt. Och mysigast är just att barnen leker med det speciellt när de är ledsna och behöver tröst.
    Om jag inte sagt det tidigare så har jag rött hjärta.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    eftersom jag har lång kedja, kan jag inte ha det på mig på natten..... De rekommenderar det när man har 4 siffror.

    Jag fick en kommentar om halsbandet häromdagen, faktiskt. Jag låg inlagd på sjukhus med Tyra och när det var personalbyte o en sköterska kom in, kommenterade hon först mitt fina halsband, och sedan Tyra som var sjuk. (Det visade sig tillslut vara dubbelsidig öroninflammation.....) Sköterskan hade själv tittat på dessa smycken.
  8. 4
    eftersom jag har lång kedja, kan jag inte ha det på mig på natten..... De rekommenderar det när man har 4 siffror.

    Jag fick en kommentar om halsbandet häromdagen, faktiskt. Jag låg inlagd på sjukhus med Tyra och när det var personalbyte o en sköterska kom in, kommenterade hon först mitt fina halsband, och sedan Tyra som var sjuk. (Det visade sig tillslut vara dubbelsidig öroninflammation.....) Sköterskan hade själv tittat på dessa smycken.
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Hur är det med lilltjoppan nu???? Stackare!
    Vad kul att du fick kommentarer! Jag har inte fått så många men det är kul de få kommentarer man får. Men som sagt (tusen gånger) roligast är att barnen älskar att leka med det när de sitter i mitt knä.
  10. 5
    Hur är det med lilltjoppan nu???? Stackare!
    Vad kul att du fick kommentarer! Jag har inte fått så många men det är kul de få kommentarer man får. Men som sagt (tusen gånger) roligast är att barnen älskar att leka med det när de sitter i mitt knä.
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6
    Jodå, nu är hon väl frisk...... Äter sista omgången PC idag. Hon fick öroninflammation i jul, och efter det har jag varit sjuk i någon influensa och J haft en regäl ögoninflammation...... Övriga barn har också varit sjuka lite i omgånger sedan veckan innan jul, men det blir bättre... Nora är fortfarande jätteförkyld. Hon hade någon influensa veckan innan jul.....
  12. 6
    Jodå, nu är hon väl frisk...... Äter sista omgången PC idag. Hon fick öroninflammation i jul, och efter det har jag varit sjuk i någon influensa och J haft en regäl ögoninflammation...... Övriga barn har också varit sjuka lite i omgånger sedan veckan innan jul, men det blir bättre... Nora är fortfarande jätteförkyld. Hon hade någon influensa veckan innan jul.....
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Har du någon länk??

    Jag fick ett på mors dag. Men det är runt med alla namnen ingraverade. I silver.
  14. 7
    Har du någon länk??

    Jag fick ett på mors dag. Men det är runt med alla namnen ingraverade. I silver.
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
  16. Medlem sedan
    Feb 1999
    #9
    Jättefina!!!!!!!!!
  17. 9
    Jättefina!!!!!!!!!

Liknande trådar

  1. Cayenne...
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 13:31
  2. Cayenne!!!
    By Tess in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 08:18
  3. Cayenne!
    By Sussielull in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 13:02
  4. Cayenne!
    By sandrine in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 17:46
  5. Cayenne...
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar