Dunderförkylt.. basta eller
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Dunderförkylt.. basta eller

    inte är frågan.. I morgon ska jag och maken iväg till Göteborg, bo på hotell i två nätter, shoppa, äta gott, mysa och se på handboll. Och jag har blivit dunderförkyld..
    Tror ni att jag kan basta bort det.. eller finns det risk att det blir värre.
    Jag har sett fram emot resan, och jag ska åka och jag ska ha jättekul.. oavsett om jag får bort förkylningen eller inte.
    ****************************** ************************
    Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan
    din tillåtelse.
  2. 1
    Dunderförkylt.. basta eller inte är frågan.. I morgon ska jag och maken iväg till Göteborg, bo på hotell i två nätter, shoppa, äta gott, mysa och se på handboll. Och jag har blivit dunderförkyld..
    Tror ni att jag kan basta bort det.. eller finns det risk att det blir värre.
    Jag har sett fram emot resan, och jag ska åka och jag ska ha jättekul.. oavsett om jag får bort förkylningen eller inte.
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Det beror på....bakterier eller virus? vissa förökar sig vid värme andra dör...jag skulle nog inte pressa kroppen med ett bastubad! gör en "cocktail" istället! vitlök,c-vitamin,färsk ingefära,citron och en MASSA vatten och vila är nog bättre!
  4. 2
    Det beror på....bakterier eller virus? vissa förökar sig vid värme andra dör...jag skulle nog inte pressa kroppen med ett bastubad! gör en "cocktail" istället! vitlök,c-vitamin,färsk ingefära,citron och en MASSA vatten och vila är nog bättre!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Tack för svar.. det lät som god cocktail.. c-vitaminer ska jag fixa med en gång.
  6. 3
    Tack för svar.. det lät som god cocktail.. c-vitaminer ska jag fixa med en gång.

Liknande trådar

  1. Basta? Inte Basta?
    By fsk_frida in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 10:55
  2. Dunderförkylt
    By jenlon in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 13:32
  3. Nu ska vi basta
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 05:39
  4. Basta eller inte basta?
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:14
  5. Basta
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar