Åhhh hoppas!!!!
_0809 Septemberbarn
  1. vill ha barn
    #1

    Åhhh hoppas!!!!

    Nu går jag i "väntans tider". Dagarna innan BIM. Detta är så jobbigt, ena stunden tycker man att brösten gör ont, andra känns det ingenting, sen har jag mensvärk eller är det molvärk?? Och är jag inte lite mer kissnödig än vanligt? Åhhh frågorna är tusen åter tusen...väntan är så låååång.
    Jag har ganska hög temp med, det kan ju vara bra tecken.....men det kanske man har innan mens med???
    Vill så gärna hamna här i september gruppen!
  2. 1
    Åhhh hoppas!!!! Nu går jag i "väntans tider". Dagarna innan BIM. Detta är så jobbigt, ena stunden tycker man att brösten gör ont, andra känns det ingenting, sen har jag mensvärk eller är det molvärk?? Och är jag inte lite mer kissnödig än vanligt? Åhhh frågorna är tusen åter tusen...väntan är så låååång.
    Jag har ganska hög temp med, det kan ju vara bra tecken.....men det kanske man har innan mens med???
    Vill så gärna hamna här i september gruppen!
  3. jenlon
    #2
    *håller tummarna hårt* Vad gäller tempen så håller den sig hög även före mens men dimper igen då man får mens (samma dag för min del, men kan också vara någon dag före). Om man är gravid håller den sig fortsatt hög. Lycka till!
  4. 2
    *håller tummarna hårt* Vad gäller tempen så håller den sig hög även före mens men dimper igen då man får mens (samma dag för min del, men kan också vara någon dag före). Om man är gravid håller den sig fortsatt hög. Lycka till!
  5. Svaaagt
    #3
    Håller alla mina tummar!!!
  6. 3
    Håller alla mina tummar!!!

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. åhhh, hoppas
    By hallonet in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-10, 10:01
  3. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  4. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  5. Åhhh vad jag hoppas
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 02:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar