Idag har jag en 10-åring här
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Idag har jag en 10-åring här

    hemma

    Så är det 10 år sedan min lilla fröken kom till världen. Fast nu för tiden är hon ju inte så liten förstås, utan snarare en riktig liten dam.
    På morgonen så har hon öppnat sina presenter och började med armbandet och berlocker från "michaela de la cour" . Därefter öppnades en fleecetröja(av farmor), taklampa, jeans+ tröja+ tunika och så sist det bästa av allt. En ny mobiltelefon. Då satt hon med ett stort brett leende *s*
    Lite senare kom mormor förbi(hon skulle vara barnvakt ett tag) och då fick hon ett kuvert med pengar. Under julen fick hon i förväg ta emot presentpengar från sin ena moster.

    Middagen har hon fått önska, så det blir tacos och tårta ska vi fika ikväll. Därefter ska vi mysa framför tv:n med gosis och chips.

    Imorgon så ska hon ha kalas med sina kompisar med allt vad det innebär.
    Bian
  2. 1
    Idag har jag en 10-åring här hemma

    Så är det 10 år sedan min lilla fröken kom till världen. Fast nu för tiden är hon ju inte så liten förstås, utan snarare en riktig liten dam.
    På morgonen så har hon öppnat sina presenter och började med armbandet och berlocker från "michaela de la cour" . Därefter öppnades en fleecetröja(av farmor), taklampa, jeans+ tröja+ tunika och så sist det bästa av allt. En ny mobiltelefon. Då satt hon med ett stort brett leende *s*
    Lite senare kom mormor förbi(hon skulle vara barnvakt ett tag) och då fick hon ett kuvert med pengar. Under julen fick hon i förväg ta emot presentpengar från sin ena moster.

    Middagen har hon fått önska, så det blir tacos och tårta ska vi fika ikväll. Därefter ska vi mysa framför tv:n med gosis och chips.

    Imorgon så ska hon ha kalas med sina kompisar med allt vad det innebär.
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Samma här! Vi kalasade för våra kompisar igår, idag har familjen varit här och i Januari ska han ha party med två kompisar på Lazerdome. GRATTIS till dem båda
  4. 2
    Samma här! Vi kalasade för våra kompisar igår, idag har familjen varit här och i Januari ska han ha party med två kompisar på Lazerdome. GRATTIS till dem båda
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Just det, grattis till dem båda
  6. 3
    Just det, grattis till dem båda
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Grattis till dom båda....
    Ja tänk va tiden rusar.... , stora barn vi har.....
  8. 4
    Grattis till dom båda....
    Ja tänk va tiden rusar.... , stora barn vi har.....
  9. Medlem sedan
    Jan 1998
    #5
    Grattis! Vilken julklapp för 10-år sedan! För visst måste det väl räknas till det några dagar försent.
  10. 5
    Grattis! Vilken julklapp för 10-år sedan! För visst måste det väl räknas till det några dagar försent.

Liknande trådar

  1. En 1-åring idag då...
    By caffellatte in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 19:16
  2. 2 åring idag!
    By singoalla in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 08:26
  3. Min 5 åring är så arg så arg idag!
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 10:19
  4. 7 åring här idag
    By TTUK in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 13:39
  5. Idag har min 3-åring...
    By Ledsna mamman in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 09:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar