Tidiga tecken?
Försöker bli med barn
  1. Mia80
    #1

    Tidiga tecken?

    Mest troligt är jag skengravid och letar efter positiva tecken... Men iallafall har jag de senaste dagarna börjat märka saker i kroppen. Bl.a. känns brösten ömma och det liksom sticker/värker långt ner i magen. Sedan ett par dagar tillbaka har jag även fått väldigt rikliga flytningar, något som jag inte har upplevt tidigare.
    Fler som är skengravida?
  2. 1
    Tidiga tecken? Mest troligt är jag skengravid och letar efter positiva tecken... Men iallafall har jag de senaste dagarna börjat märka saker i kroppen. Bl.a. känns brösten ömma och det liksom sticker/värker långt ner i magen. Sedan ett par dagar tillbaka har jag även fått väldigt rikliga flytningar, något som jag inte har upplevt tidigare.
    Fler som är skengravida?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Jag har ju egentligen flyttat ut men kan inte låta bli att svara ändå. Jag är ju bevislugen inte skengravid och ömma bröst kände jag av riktigt tidigt den här gången. Redan en vecka före BIM. Flytningarna kom dock lite senare (typ nu). För övrigt så började jag må riktigt dåligt en dryg vecka före BIM. Jag kände mig yr och darrig och trött och illamående....

    Hoppas att det är så för dig också och att du kommer efter till septembergruppen med detsamma!
    /Lilltroll
  4. 2
    Jag har ju egentligen flyttat ut men kan inte låta bli att svara ändå. Jag är ju bevislugen inte skengravid och ömma bröst kände jag av riktigt tidigt den här gången. Redan en vecka före BIM. Flytningarna kom dock lite senare (typ nu). För övrigt så började jag må riktigt dåligt en dryg vecka före BIM. Jag kände mig yr och darrig och trött och illamående....

    Hoppas att det är så för dig också och att du kommer efter till septembergruppen med detsamma!
    /Lilltroll
  5. Mia80
    #3

    September

    Ja, jag beställer en enkel biljett till septembergruppen!

    Du kanske har en liten flicka i magen? Det sägs ju att man oftast mår sämre då, redan från början. Men det sägs ju så mycket om så mycket...
  6. 3
    September Ja, jag beställer en enkel biljett till septembergruppen!

    Du kanske har en liten flicka i magen? Det sägs ju att man oftast mår sämre då, redan från början. Men det sägs ju så mycket om så mycket...
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Räcker upp handen! Nu är jag det och egentligen skulle allt kunna förklaras med att det snart är mens, men men
  8. 4
    Räcker upp handen! Nu är jag det och egentligen skulle allt kunna förklaras med att det snart är mens, men men

Liknande trådar

  1. Tidiga tecken!?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 11:28
  2. Tidiga tecken?
    By hoppas! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 09:54
  3. tidiga tecken?
    By cookierocker in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 21:50
  4. Tidiga tecken ??
    By anonym så länge in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 15:40
  5. Tidiga tecken ??
    By anonym så länge in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar