kikar in :-)
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    kikar in :-)

    Gott nytt år och grattis såklart till alla fyra åringar!

    Den 2 januari fyller Mira fyra år, vad tiden går!
    Lillebro Vidar fyller ett år 9 mars :-)

    Fullt upp. Lillebror har inte sovit en enda natt sedan han kom, det har varit full nattcirkus här så länge nu så oftast har man ögonen i kors och kläderna bak och fram. Men vi tar en dag i taget. Är glad att jag inte visste innan hur dåligt en bebis kan sova ;-)
    Mira är iaf världens snällaste storasyster, kan inte minnas en enda gång hon varit dum mot lillprinsen. :-)

    I fyra års present får Mira en spark, för det har hon önskat sig :-)
    Känns som att huset är fullt med leksaker efter julen så utegrejer är tacksamma och slipper städas efter golven hihi.
    Det blir första födelsedagen som Mira har bjudit in kompisar från dagis på kalas så hoppas det blir roligt och lyckat.

    Hoppas alla har det så bra så bra
  2. 1
    kikar in :-) Gott nytt år och grattis såklart till alla fyra åringar!

    Den 2 januari fyller Mira fyra år, vad tiden går!
    Lillebro Vidar fyller ett år 9 mars :-)

    Fullt upp. Lillebror har inte sovit en enda natt sedan han kom, det har varit full nattcirkus här så länge nu så oftast har man ögonen i kors och kläderna bak och fram. Men vi tar en dag i taget. Är glad att jag inte visste innan hur dåligt en bebis kan sova ;-)
    Mira är iaf världens snällaste storasyster, kan inte minnas en enda gång hon varit dum mot lillprinsen. :-)

    I fyra års present får Mira en spark, för det har hon önskat sig :-)
    Känns som att huset är fullt med leksaker efter julen så utegrejer är tacksamma och slipper städas efter golven hihi.
    Det blir första födelsedagen som Mira har bjudit in kompisar från dagis på kalas så hoppas det blir roligt och lyckat.

    Hoppas alla har det så bra så bra
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Här är så bra så bra. Lite mörkt bara .. och regnigt .. och blåsigt. Suck. Inte mycket till jullov inte. Idag ska jag och storasyskon köpa presenter till Edwin som ju har sin 4-årsdag på måndag. Vad ska man hitta på tro? Han fick ju en del på julafton. Just en spark är tyvärr inte så användbart här just nu Annars kommer jag ihåg att jag hade det när jag var liten och det var verkligen jättekul.

    GOTT NYTT ÅR!
  4. 2
    Här är så bra så bra. Lite mörkt bara .. och regnigt .. och blåsigt. Suck. Inte mycket till jullov inte. Idag ska jag och storasyskon köpa presenter till Edwin som ju har sin 4-årsdag på måndag. Vad ska man hitta på tro? Han fick ju en del på julafton. Just en spark är tyvärr inte så användbart här just nu Annars kommer jag ihåg att jag hade det när jag var liten och det var verkligen jättekul.

    GOTT NYTT ÅR!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Hej hej!!!! Tänk att lille lillebror redan är så stor, ja tiden går verkligen fort.
    Här är det bara bra, skönt att vara ledig lite nu kring jul och nyår. Och idag har det dessutom kommit snö. Blir pulka imorgon!!!
  6. 3
    Hej hej!!!! Tänk att lille lillebror redan är så stor, ja tiden går verkligen fort.
    Här är det bara bra, skönt att vara ledig lite nu kring jul och nyår. Och idag har det dessutom kommit snö. Blir pulka imorgon!!!

Liknande trådar

  1. Kikar in...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 20:31
  2. kikar in
    By warren in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 22:29
  3. kikar in
    By warren in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 10:29
  4. Kikar in....
    By Brittis & Rasmuz in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 15:15
  5. Kikar in
    By Mackan in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar