Så var det bevisat
Försöker bli med barn
  1. spugg
    #1

    Så var det bevisat

    jag är den mest skengravida människan i världen. Inte var det positivt inte. Och ändå har jag alla symptom. Att jag skulle ha IM idag räknade jag på min längsta cykel innan spiral, innan grav, innan spiral.

    Hm, det jag har kännt i såret är alltså inbillning. Eller så har jag kännt efter så intensivt att jag börjat känna saker som annars inte bryr mig, Tack för era svar på den frågan.

    Hoppas nu bara att tanten kommer så att kroppen startar om igen. Första mensen efter spiral kan ju komma i bara förskräckelsen av att inte längre vara hormonpåverkad.

    Grattis till alla som plusat. Har fullt upp nu så jag hinner inte svara på enskilda medelanden men det kommer senare. Ska ta bort mig från IM-listan nu också och slicka mina sår tills tanten kommer och vi får börja om igen.
  2. 1
    Så var det bevisat jag är den mest skengravida människan i världen. Inte var det positivt inte. Och ändå har jag alla symptom. Att jag skulle ha IM idag räknade jag på min längsta cykel innan spiral, innan grav, innan spiral.

    Hm, det jag har kännt i såret är alltså inbillning. Eller så har jag kännt efter så intensivt att jag börjat känna saker som annars inte bryr mig, Tack för era svar på den frågan.

    Hoppas nu bara att tanten kommer så att kroppen startar om igen. Första mensen efter spiral kan ju komma i bara förskräckelsen av att inte längre vara hormonpåverkad.

    Grattis till alla som plusat. Har fullt upp nu så jag hinner inte svara på enskilda medelanden men det kommer senare. Ska ta bort mig från IM-listan nu också och slicka mina sår tills tanten kommer och vi får börja om igen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Usch, stackare. Ja, skengravid har jag också varit så jag vet ju tyvärr hur det kan kännas... Hoppas nyårsfirandet kan muntra upp dig lite iallafall. Om du vill kan vi peppa varann nästa månad.
    *kram'
  4. 2
    Usch, stackare. Ja, skengravid har jag också varit så jag vet ju tyvärr hur det kan kännas... Hoppas nyårsfirandet kan muntra upp dig lite iallafall. Om du vill kan vi peppa varann nästa månad.
    *kram'
  5. spugg
    #3

    tack jag peppar gärna

    tillsammans med dig nästa månad. Oktoberbebis skulle vara toppen. Men först måste tanten hitta mig. Dag 33 imorgon och inte tillstymmelse till någon kärring. Börjar surna till rätt så rejält nu. Om hon bara kunde behaba dyka upp så vi åtminstonne kunde få känna att nu börjar försök 2 men nej då. Men tills hon kommer så håller jag tummarna för dig
  6. 3
    tack jag peppar gärna tillsammans med dig nästa månad. Oktoberbebis skulle vara toppen. Men först måste tanten hitta mig. Dag 33 imorgon och inte tillstymmelse till någon kärring. Börjar surna till rätt så rejält nu. Om hon bara kunde behaba dyka upp så vi åtminstonne kunde få känna att nu börjar försök 2 men nej då. Men tills hon kommer så håller jag tummarna för dig

Liknande trådar

  1. Nu är det bevisat...
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 14:07
  2. Nu är det bevisat!
    By Tindraliten in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-26, 11:03
  3. Nu är det bevisat!!!
    By -Emla- in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 10:52
  4. Ja då är det bevisat då
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 19:53
  5. Nu ar det bevisat! ;-)
    By Hermelinen, bf 18/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 09:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar