Illamående av socker?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Illamående av socker?

    Hur är det med er, mår ni pyton av socker? Efter brakfika i eftermiddags ligger jag nästan däckad i sängen av illamående. Jag är en sån godisgris i vanliga fall, men nu kan jag inte äta något sött utan att må illa. Ska undvika sött och sliskigt och se om det verkligen är så.
  2. 1
    Illamående av socker? Hur är det med er, mår ni pyton av socker? Efter brakfika i eftermiddags ligger jag nästan däckad i sängen av illamående. Jag är en sån godisgris i vanliga fall, men nu kan jag inte äta något sött utan att må illa. Ska undvika sött och sliskigt och se om det verkligen är så.
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    stämmer, eftersom man är så känslig för blodsocker svängningar som gravid, märks illamåendet tydligare om man äter socker. Jag måste vara jättenoga och äta typ diabeteskost, annars blir illamåendet hemskt!
  4. 2
    stämmer, eftersom man är så känslig för blodsocker svängningar som gravid, märks illamåendet tydligare om man äter socker. Jag måste vara jättenoga och äta typ diabeteskost, annars blir illamåendet hemskt!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Ja, det gör jag. Det går bra med lite ibland, men om det blir för mycket då mår jag riktigt illa.
  6. 3
    Ja, det gör jag. Det går bra med lite ibland, men om det blir för mycket då mår jag riktigt illa.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Även här! Jag mår också superilla om jag äter för mycket sött...är en riktig godisråtta annars så det känns lite knasigt!
  8. 4
    Även här! Jag mår också superilla om jag äter för mycket sött...är en riktig godisråtta annars så det känns lite knasigt!

Liknande trådar

  1. Illamående / inte illamående
    By Holmeen in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 16:25
  2. 110 kg socker
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 21:26
  3. På tal om socker
    By Lo-X in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 09:23
  4. Socker....
    By LottaO in forum _99 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 22:13
  5. Sylt socker / vanligt socker
    By BrazilianLinda in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar