Gott Slut & Gott Nytt 2008
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Gott Slut & Gott Nytt 2008

    Hoppas ni får mysiga festliga nyårsaftonar Vi far Till Danmark om en stund (till min pappa som bor där)
    Ha det gott-Önskar er det bästa!
    *Nyårspussar*
  2. 1
    Gott Slut & Gott Nytt 2008 Hoppas ni får mysiga festliga nyårsaftonar Vi far Till Danmark om en stund (till min pappa som bor där)
    Ha det gott-Önskar er det bästa!
    *Nyårspussar*
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Detsamma!!! Kör försiktigt (om ni tar bilen) och ha en härlig nyårsafton i Danmark! Kram kram!!!
  4. 2
    Detsamma!!! Kör försiktigt (om ni tar bilen) och ha en härlig nyårsafton i Danmark! Kram kram!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Ha en bra

    nyårsafton och ett gott nytt år ni också! Och jag instämmer, kör försiktigt om ni tar bilen, det ska vara mycket halkigt.
    kram
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  6. 3
    Ha en bra nyårsafton och ett gott nytt år ni också! Och jag instämmer, kör försiktigt om ni tar bilen, det ska vara mycket halkigt.
    kram
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Gott nytt år!

    Som sagt, håller tummarna för försiktig Danmarkskörning!

    Här latar vi oss efter att min syster med barn samt mina föräldrar åkt hem till Karlstad. Ebba och hennes jämngamla kusin har lekt och lekt från morgon till kväll så nu sitter hon i soffan och tar igen sig med en film. Anna och min dotters yngsta som är 1,5 år har ömsom bråkat och ömsom dragit dockvagn, men det blir nog folk av dem med!

    Ikväll ska vi till kompisar på middag och nyårsfirande samt övernattning eftersom de bor på andra sidan stan.
    Maken är och inhandlar allt som behövs och här har det börjat snöyra lite grann!

    GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
  8. 4
    Gott nytt år! Som sagt, håller tummarna för försiktig Danmarkskörning!

    Här latar vi oss efter att min syster med barn samt mina föräldrar åkt hem till Karlstad. Ebba och hennes jämngamla kusin har lekt och lekt från morgon till kväll så nu sitter hon i soffan och tar igen sig med en film. Anna och min dotters yngsta som är 1,5 år har ömsom bråkat och ömsom dragit dockvagn, men det blir nog folk av dem med!

    Ikväll ska vi till kompisar på middag och nyårsfirande samt övernattning eftersom de bor på andra sidan stan.
    Maken är och inhandlar allt som behövs och här har det börjat snöyra lite grann!

    GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Detsamma! Hoppas att alla får en bra nyårsafton och lite bubblor, om det så må vara äkta chamange eller Champis

    *kram*
  10. 5
    Detsamma! Hoppas att alla får en bra nyårsafton och lite bubblor, om det så må vara äkta chamange eller Champis

    *kram*
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6

    Gott nytt år

    till er alla i sekten!
    Vi ska ha gäster ikväll, min syrra och hennes kille. Emilia är glad att moster ska komma. Vi ska äta gott och dricka gott, jag har ju slutat amma nu Blev så jobbigt när Hannes ville äta varannan timme på natten.
    Imorgon ska sambon börja byte ut vårt kök. Så idag var dom här och tittade dom som ska köpa det, några vi känner.
    För ett år sedan så låg jag stilla i sängen hela dagen. Hade varit inne på sjukhuset med kraftiga förvärkar och läkaren kände på mig och sa att han visste inte inom hur många dygn som bebis skulle komma. Kan ju säga att han hade ganska fel! Med tanke på att jag gick över 17 dagar
    Kram till er alla!
  12. 6
    Gott nytt år till er alla i sekten!
    Vi ska ha gäster ikväll, min syrra och hennes kille. Emilia är glad att moster ska komma. Vi ska äta gott och dricka gott, jag har ju slutat amma nu Blev så jobbigt när Hannes ville äta varannan timme på natten.
    Imorgon ska sambon börja byte ut vårt kök. Så idag var dom här och tittade dom som ska köpa det, några vi känner.
    För ett år sedan så låg jag stilla i sängen hela dagen. Hade varit inne på sjukhuset med kraftiga förvärkar och läkaren kände på mig och sa att han visste inte inom hur många dygn som bebis skulle komma. Kan ju säga att han hade ganska fel! Med tanke på att jag gick över 17 dagar
    Kram till er alla!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Gott Nytt år till er alla! Här kanske det nya året börjar lite halvtaskigt eftersom stora sonen just åkt på magsjuka. Ringde syrran som vi träffade i går och hon hade spytt hela natten. Ger sig hur många i familjen som trillar dit.

    Lite avundsjuk på er som har snö som singlar. Här är det iallafall rätt klart väder. Ser fram emot en vacker natt. Ta det lagom lugnt och ha en trevlig kväll och natt.

    Håller en extra tumme att Magdas familj kan börja ett nytt och friskare år med god aptit.

    Nyårskramar!!
  14. 7
    Gott Nytt år till er alla! Här kanske det nya året börjar lite halvtaskigt eftersom stora sonen just åkt på magsjuka. Ringde syrran som vi träffade i går och hon hade spytt hela natten. Ger sig hur många i familjen som trillar dit.

    Lite avundsjuk på er som har snö som singlar. Här är det iallafall rätt klart väder. Ser fram emot en vacker natt. Ta det lagom lugnt och ha en trevlig kväll och natt.

    Håller en extra tumme att Magdas familj kan börja ett nytt och friskare år med god aptit.

    Nyårskramar!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Gott Nytt År till er alla!

    Här håller vi som bäst på att fixa med nyårsmaten......Klassikern Oxfilé och potatisgratäng och till efterrätt blir det vit chokladmousse med hallon - smaskens...

    Som nybliven trebarnsfamilj tyckte vi det var skönast att fira in nya året ensamma...

    Vi har köpt lite fyrverkerier som vi ska skjuta av efter maten och sen får vi se om barnen orkar vara uppe till tolvslaget. Tror inte det för båda är förkylda nu. Emmas näsa och ögon bara rinner och man märker på humöret att hon är lite dålig, stackarn.

    Ha nu en riktigt bra nyårsafton och så hörs vi år 2008 igen

    Många kramar Cecilia
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  16. 8
    Gott Nytt År till er alla! Här håller vi som bäst på att fixa med nyårsmaten......Klassikern Oxfilé och potatisgratäng och till efterrätt blir det vit chokladmousse med hallon - smaskens...

    Som nybliven trebarnsfamilj tyckte vi det var skönast att fira in nya året ensamma...

    Vi har köpt lite fyrverkerier som vi ska skjuta av efter maten och sen får vi se om barnen orkar vara uppe till tolvslaget. Tror inte det för båda är förkylda nu. Emmas näsa och ögon bara rinner och man märker på humöret att hon är lite dålig, stackarn.

    Ha nu en riktigt bra nyårsafton och så hörs vi år 2008 igen

    Många kramar Cecilia

Liknande trådar

  1. Gott slut och gott nytt!
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 21:58
  2. Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År
    By maddisen m 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-31, 11:03
  3. Gott slut å Gott nytt!!!
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 18:20
  4. Ett Gott Slut o ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 14:52
  5. Gott slut och gott nytt
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar