Nostalgi
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Nostalgi

    Sitter och surfar runt på självaste nyårsafton och kom på att titta in på er ankomstsida. Själv tillör jag nkomst september 2007! Är alltså ett år sedan jag hängde i vår ankomstgrupp. Känns konstigt för jag kan ännu känna exakt hur jag mådde och kände under graviditeten. Jag hade en jobbig graviet med mycket illamående och stor trötthet. Men det tog tvärt slut när vår lille Jakob föddes den 13 september! Det är värt den långa och ibland jobbiga väntan så lycka till allihop här inne!
  2. 1
    Nostalgi Sitter och surfar runt på självaste nyårsafton och kom på att titta in på er ankomstsida. Själv tillör jag nkomst september 2007! Är alltså ett år sedan jag hängde i vår ankomstgrupp. Känns konstigt för jag kan ännu känna exakt hur jag mådde och kände under graviditeten. Jag hade en jobbig graviet med mycket illamående och stor trötthet. Men det tog tvärt slut när vår lille Jakob föddes den 13 september! Det är värt den långa och ibland jobbiga väntan så lycka till allihop här inne!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Här är ännu en nostalgiker! Jag plussade på nyårsdagen-07, och Oscar föddes den 12 september. Tänk vilket spännande år det varit( och kommer att bli!) och jag nästan avundas alla här inne som har det framför sig! Lycka till allihopa!
  4. 2
    Här är ännu en nostalgiker! Jag plussade på nyårsdagen-07, och Oscar föddes den 12 september. Tänk vilket spännande år det varit( och kommer att bli!) och jag nästan avundas alla här inne som har det framför sig! Lycka till allihopa!

Liknande trådar

  1. Nostalgi
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 19:05
  2. Nostalgi
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 15:20
  3. Nostalgi
    By Satyra in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 13:00
  4. Nostalgi
    By ~holy~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 22:38
  5. Nostalgi
    By Lima in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 09:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar