Gott nytt år med kaskadspyor..
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Gott nytt år med kaskadspyor..

    Rut har varit med på fest hela kvällen och varit på sitt allra toppenhumör, vilket innebär att hon har skrattat åt mormor, lekt med sysslingen, slängt en traktor i huvudet på morbror, men tyvärr inte sovit som hon ska. Efter tolvslaget var hon helt utmattad och började plötsligt hejdlöst att kräkas. Gör de det när de är övertrötta, eller har hon åkt på någon kräksjuka tro?
    Jag åkte hem med henne och har nu duschat och bäddat ner henne. Under tiden har hon kräkts åtminstone 6-7 gånger och frossat när jag tog på henne pyjamas. Stackars lilla kråkan. Nu borde hon äta pga att hon förlorat allt käk, men är så trött att jag inte vill väcka henne. Är det risk för uttorkning?

    Jag vågar inte lämna henne själv utan sitter uppe och kollar till henne ett tag så att hon inte kräks i sömnen. Sitter och smuttar på ett halvt glas champagne från en flygplansflaska jag sparat. Låt oss ha ett riktigt gott år! Tänker på alla som har problem just nu och hoppas att allt blir bättre i år. Kram.
    "Fluppen" bf 7/8
  2. 1
    Gott nytt år med kaskadspyor.. Rut har varit med på fest hela kvällen och varit på sitt allra toppenhumör, vilket innebär att hon har skrattat åt mormor, lekt med sysslingen, slängt en traktor i huvudet på morbror, men tyvärr inte sovit som hon ska. Efter tolvslaget var hon helt utmattad och började plötsligt hejdlöst att kräkas. Gör de det när de är övertrötta, eller har hon åkt på någon kräksjuka tro?
    Jag åkte hem med henne och har nu duschat och bäddat ner henne. Under tiden har hon kräkts åtminstone 6-7 gånger och frossat när jag tog på henne pyjamas. Stackars lilla kråkan. Nu borde hon äta pga att hon förlorat allt käk, men är så trött att jag inte vill väcka henne. Är det risk för uttorkning?

    Jag vågar inte lämna henne själv utan sitter uppe och kollar till henne ett tag så att hon inte kräks i sömnen. Sitter och smuttar på ett halvt glas champagne från en flygplansflaska jag sparat. Låt oss ha ett riktigt gott år! Tänker på alla som har problem just nu och hoppas att allt blir bättre i år. Kram.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Hur har det gått?? Det låter onekligen som kräksjuka.... stackarn!!
  4. 2
    Hur har det gått?? Det låter onekligen som kräksjuka.... stackarn!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Jo, hon kräktes ett par gånger till efter det, men från fyra tiden har det varit lugnt. För en stund sedan lade hon av värsta brakbajsen...värre än vad jag någonsin sett eller trott att hon kunde åstadkomma i sin lilla kropp och nu är hon hur nöjd som helst. Möjligtvis lite kinkig. Misstänker att det helt enkelt bara blev för mycket för henne med alla nya människor eller att hon fick i sig någon lokal bakterie, eller att hon smygsöp för mycket på bålen...Hade hon varit 13 så....
  6. 3
    Jo, hon kräktes ett par gånger till efter det, men från fyra tiden har det varit lugnt. För en stund sedan lade hon av värsta brakbajsen...värre än vad jag någonsin sett eller trott att hon kunde åstadkomma i sin lilla kropp och nu är hon hur nöjd som helst. Möjligtvis lite kinkig. Misstänker att det helt enkelt bara blev för mycket för henne med alla nya människor eller att hon fick i sig någon lokal bakterie, eller att hon smygsöp för mycket på bålen...Hade hon varit 13 så....

Liknande trådar

  1. Kaskadspyor
    By Nannica in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 09:47
  2. Gott slut å Gott nytt!!!
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 18:20
  3. Gott Slut & Gott Nytt 2008
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  4. Gott slut och gott nytt
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:12
  5. Gott Slut & Gott Nytt!!
    By Anna m V & E in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar