nykomling...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    nykomling...

    Hej! Nu är det dags att ta tag i sig om man ska komma nånstans innan sommaren... och innan det drar iväg ännu mer. Jag har ungefär 15 kg som ska bort,får väl se när man är framme. Har läst härinne ibland o gillar den pepping och trevliga ton som råder och som jag vet att man verkligen behöver vissa dagar.

    Det här med utmaningar har jag inte riktigt fattat det skulle jag behöva en liten förklaring till.... Vi hörs!!
  2. 1
    nykomling... Hej! Nu är det dags att ta tag i sig om man ska komma nånstans innan sommaren... och innan det drar iväg ännu mer. Jag har ungefär 15 kg som ska bort,får väl se när man är framme. Har läst härinne ibland o gillar den pepping och trevliga ton som råder och som jag vet att man verkligen behöver vissa dagar.

    Det här med utmaningar har jag inte riktigt fattat det skulle jag behöva en liten förklaring till.... Vi hörs!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hej hej också nykomling....ovanligt efter nyår men jag har verkligen bestämt mig för att gå ned i vikt nu....har också ca 15 kilo jag vill ha bort och när jag har nått mål ska jag fria till min sambo så jag är taggad! Lycka till!
    "Allt som jag verkligen tycker om är antingen olagligt, omoraliskt eller fettbildande" Alexander woolcott
    Tjejen med älsklingen K och gullungen Hugo
  4. 2
    Hej hej också nykomling....ovanligt efter nyår men jag har verkligen bestämt mig för att gå ned i vikt nu....har också ca 15 kilo jag vill ha bort och när jag har nått mål ska jag fria till min sambo så jag är taggad! Lycka till!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Välkommen - här e det så trevligt o peppande! Finns alltid bra råd o goa mattips... Lycka till med dina kilon - första steget är just att ha bestämt sig!

    Kram Monique
  6. 3
    Välkommen - här e det så trevligt o peppande! Finns alltid bra råd o goa mattips... Lycka till med dina kilon - första steget är just att ha bestämt sig!

    Kram Monique
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Välkommen hit och lycka till att bli av med övervikten.
    Detta med utmaningarna går till på följande sätt. Vi har en utmaningssida som sklts av mig, du hittar den på hem.passagen.se/aff-viktsnack
    Där kan du i vänstra marginalen titta på våra gamla utmaningar och snart kommer jag lägga ut information om nästa utmaning, sportlovsutmaningen 2008. Du anmäler dig (om du vill vara med såklart ) i gästboken där på sidan och rapporterar sedan vikt där varje vecka (helst). Exakt hur det går till kommer att stå där när all info om nästa utmaning kommer.
    Kan säga att den börjar nästa vecka och du kan väga dig vilken dag du vill. Den som har vägdag måndagar rapporterar då och den som har vägdagar t.ex fredagar rapporterar då. Man väljer själv vilken dag man har som vägdag alltså.
    Mer info kommer troligen på söndag
    Kram Åsa.
  8. 4
    Välkommen hit och lycka till att bli av med övervikten.
    Detta med utmaningarna går till på följande sätt. Vi har en utmaningssida som sklts av mig, du hittar den på hem.passagen.se/aff-viktsnack
    Där kan du i vänstra marginalen titta på våra gamla utmaningar och snart kommer jag lägga ut information om nästa utmaning, sportlovsutmaningen 2008. Du anmäler dig (om du vill vara med såklart ) i gästboken där på sidan och rapporterar sedan vikt där varje vecka (helst). Exakt hur det går till kommer att stå där när all info om nästa utmaning kommer.
    Kan säga att den börjar nästa vecka och du kan väga dig vilken dag du vill. Den som har vägdag måndagar rapporterar då och den som har vägdagar t.ex fredagar rapporterar då. Man väljer själv vilken dag man har som vägdag alltså.
    Mer info kommer troligen på söndag
    Kram Åsa.

Liknande trådar

  1. jag är en nykomling
    By gardenian in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 10:33
  2. Nykomling
    By Cissimamma in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 19:39
  3. Nykomling
    By Annonym tills vidare in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 23:47
  4. Nykomling!
    By Nr 3 på G in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:00
  5. Nykomling
    By Sass71 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 11:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar