Mikrofon i julklapp?
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Mikrofon i julklapp?

    Hej! Några barn som fått en mikrofon i julklapp kanske? Skulle behöva tips inför kommande födelsedag. Min dotter önskar sig en mikrofon som det hörs i att hon sjunger. En vanlig mikrofon att hålla i handen, inget headset alltså. Var finns det bäst, ev. märke eller affär, pris, vad man ska tänka på osv.
    Tänkte höra om ni har bra tips så här efter alla julklappar.
    Tack på förhand!
  2. 1
    Mikrofon i julklapp? Hej! Några barn som fått en mikrofon i julklapp kanske? Skulle behöva tips inför kommande födelsedag. Min dotter önskar sig en mikrofon som det hörs i att hon sjunger. En vanlig mikrofon att hålla i handen, inget headset alltså. Var finns det bäst, ev. märke eller affär, pris, vad man ska tänka på osv.
    Tänkte höra om ni har bra tips så här efter alla julklappar.
    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Tova fick en som jag köpt på toys r us...kostade 99 kr tror jag..inte över 100 lappen iallafall.
    Hon har haft den inkopplad i datorn och sjungit där lite, men jag köpte den mest för att hon skulle kunna sjunga lite framför spegeln (ej inkopplad nånstans)
  4. 2
    Tova fick en som jag köpt på toys r us...kostade 99 kr tror jag..inte över 100 lappen iallafall.
    Hon har haft den inkopplad i datorn och sjungit där lite, men jag köpte den mest för att hon skulle kunna sjunga lite framför spegeln (ej inkopplad nånstans)

Liknande trådar

  1. CD-spelare med mikrofon
    By ellieg in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 09:19
  2. Mikrofon i julklapp?
    By Ria05 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 20:28
  3. Mikrofon PS2?
    By Innerjoin in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 13:53
  4. Minidisc med mikrofon?
    By pallella in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 13:45
  5. mikrofon via TVn?
    By Grubblaren in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar