Vi ska ha barn igen!!!
_0612 Decemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vi ska ha barn igen!!!

    Vågar inte säga vem jag är än men jag spricker om jag inte får berätta för er snart. Jag plusade igår! Vi ska ha barn igen. Är så otroligt lycklig. Vår kille ska bli storebror. Han som just har fyllt ett år.

    Åh vad jag hoppas att september 08 gruppen blir lika bra som vi var. Kan inte tänka mig annat men man kan ju aldrig så noga veta.

    Hoppas att ni alla får ett gott nytt år. Vårt nya år kunde inte ha börjat bättre

    Vet inte hur långt gången jag är ska ringa för att få inskrivningstid idag så fort de öppnar så får jag höra vad de tror. Så fort jag passerat vecka 12 kommer jag att avslöja vem jag är (eller råkar glömma kryssa för anonym...) tills dess får ni vänta. Behöver jag nämna att jag inte kunnat sova något inatt?
  2. 1
    Vi ska ha barn igen!!! Vågar inte säga vem jag är än men jag spricker om jag inte får berätta för er snart. Jag plusade igår! Vi ska ha barn igen. Är så otroligt lycklig. Vår kille ska bli storebror. Han som just har fyllt ett år.

    Åh vad jag hoppas att september 08 gruppen blir lika bra som vi var. Kan inte tänka mig annat men man kan ju aldrig så noga veta.

    Hoppas att ni alla får ett gott nytt år. Vårt nya år kunde inte ha börjat bättre

    Vet inte hur långt gången jag är ska ringa för att få inskrivningstid idag så fort de öppnar så får jag höra vad de tror. Så fort jag passerat vecka 12 kommer jag att avslöja vem jag är (eller råkar glömma kryssa för anonym...) tills dess får ni vänta. Behöver jag nämna att jag inte kunnat sova något inatt?
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Grattis! Kul...hmmm vem kan det vara? Jaja vi får se lite senare då!

    Kram
  4. 2
    Grattis! Kul...hmmm vem kan det vara? Jaja vi får se lite senare då!

    Kram
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Stort stort grattis!
  6. 3
    Stort stort grattis!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Stort Grattis!

    Nu blev man ju onekligen lite nyfiken...
  8. 4
    Stort Grattis! Nu blev man ju onekligen lite nyfiken...
  9. anonymt namn
    #5

    Vi med!

    Vill inte heller skriva vem jag är, men det blir september 08 för min del med! Grattis!!!! Jag känner igen känslan av att vara tvungen at berätta det för nån!!
  10. 5
    Vi med! Vill inte heller skriva vem jag är, men det blir september 08 för min del med! Grattis!!!! Jag känner igen känslan av att vara tvungen at berätta det för nån!!
  11. anonymt namn
    #6

    spännande

    Det ska bli kul att se vem det är som följer med mig dit. Önskar dig lycka till.
  12. 6
    spännande Det ska bli kul att se vem det är som följer med mig dit. Önskar dig lycka till.
  13. anonymt namn
    #7

    tack för alla grattis

    det ska bli så spännande att få göra om den här resan igen
  14. 7
    tack för alla grattis det ska bli så spännande att få göra om den här resan igen
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    Grattis!!

    Vill också! Men jag får ha lite tålamod och vänta ända till våren då vi tänker starta bebisverkstaden igen, längtar dit!!
  16. 8
    Grattis!! Vill också! Men jag får ha lite tålamod och vänta ända till våren då vi tänker starta bebisverkstaden igen, längtar dit!!
  17. Medlem sedan
    Jul 2005
    #9

    GRATTIS!!!!!!!!!

    Vad roligt!
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  18. 9
    GRATTIS!!!!!!!!! Vad roligt!
  19. Medlem sedan
    Jun 2006
    #10
    Grattis, vad kul att det är fler från denna grupp som ska utöka familjen. Grattis, jag är så nyfiken på vem du är....
  20. 10
    Grattis, vad kul att det är fler från denna grupp som ska utöka familjen. Grattis, jag är så nyfiken på vem du är....
  21. Medlem sedan
    Jan 2008
    #11

    Grattis!!!

    Jag har en gissning ;-D.
  22. 11
    Grattis!!! Jag har en gissning ;-D.
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12

    Grattis

    Va skojjigt!...
    FruC/Elin m Alex + 3 till..

    http://fruc-mini.blogspot.com/
  24. 12
    Grattis Va skojjigt!...

Liknande trådar

  1. Det där med barn igen.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 16:34
  2. Barn - igen!
    By sophielou in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 21:14
  3. Ihh... jag är med barn igen!!!
    By anonym in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 17:17
  4. Barn o mat...igen
    By Nillskin in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 13:00
  5. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar