Nytt år, nya tag??
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Nytt år, nya tag??

    God fortsättning på er alla.
    Det var längesedan jag skrev överhuvudtagen..
    Det har varit ett tufft halvår för mig.
    NU har jag tagit nya tag och ska plugga, ja det är sant jag börjar 14/1 och jobbar mig mot min dröm. Börjar med gymnasiekompetensen och sen får vi se vad som händer. Jag riktar in mig på att bli undersköterska, ch hoppas på att ta mig mycket längre.
    Det ska bli så skoj.
    Har ni haft några nyårsönskningar? hur blir det med det? jaghar inga.. Att äktenskapet ska hålla kanske?

    kram på er alla
  2. 1
    Nytt år, nya tag?? God fortsättning på er alla.
    Det var längesedan jag skrev överhuvudtagen..
    Det har varit ett tufft halvår för mig.
    NU har jag tagit nya tag och ska plugga, ja det är sant jag börjar 14/1 och jobbar mig mot min dröm. Börjar med gymnasiekompetensen och sen får vi se vad som händer. Jag riktar in mig på att bli undersköterska, ch hoppas på att ta mig mycket längre.
    Det ska bli så skoj.
    Har ni haft några nyårsönskningar? hur blir det med det? jaghar inga.. Att äktenskapet ska hålla kanske?

    kram på er alla
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Hej vännen! Hur mår du? Hur är det med alla nära och kära?

    Vad roligt att du ska börja plugga! Heja!

    Här hemma går jag med en karl som hade nyårslöftet att sluta med nikotintuggummin... Det var ju bara typ 3 år sedan han slutade snusa...

    Tycker synd om honom, kan inte föreställa mig hur det känns, men att han är på "detox" är ju helt klart.

    Sköt om dig!
  4. 2
    Hej vännen! Hur mår du? Hur är det med alla nära och kära?

    Vad roligt att du ska börja plugga! Heja!

    Här hemma går jag med en karl som hade nyårslöftet att sluta med nikotintuggummin... Det var ju bara typ 3 år sedan han slutade snusa...

    Tycker synd om honom, kan inte föreställa mig hur det känns, men att han är på "detox" är ju helt klart.

    Sköt om dig!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Vad ju kul att du ska börja plugga! Inga speciella nyårsönskningar här annars, mer än att man väl hoppas att vi slipper allvarliga katastrofer och att ekonomin kommer ikapp mer och mer...
  6. 3
    Vad ju kul att du ska börja plugga! Inga speciella nyårsönskningar här annars, mer än att man väl hoppas att vi slipper allvarliga katastrofer och att ekonomin kommer ikapp mer och mer...
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Alla mår bra, utom jag..

    JAg har så mycket "bekymmer" jag tänker mycket och vet inte riktigt hur jag ska reda ut allt. Det har inte varit bra sedan augusti, men jag hoopppas att skolan råder bot på det. Att jag gör något för mig..

    hur har ni det? skönt att inte vara skild? så cooolt att ni betsämde er för att fortsätta. Hur går det med era radhus?

    kram
  8. 4
    Alla mår bra, utom jag..

    JAg har så mycket "bekymmer" jag tänker mycket och vet inte riktigt hur jag ska reda ut allt. Det har inte varit bra sedan augusti, men jag hoopppas att skolan råder bot på det. Att jag gör något för mig..

    hur har ni det? skönt att inte vara skild? så cooolt att ni betsämde er för att fortsätta. Hur går det med era radhus?

    kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Aldrig försent att börja plugga. Lycka till. Själv är jag inne på termin 2 av 6. Läser ekonomi på universitetet. Har läst på komvux innan i evigheter käns det som innan jag bestämde vad jag ville göra.

    Inga direkta nyårslöften för jag bryter dem bara. Men önskningar, att det ska gå riktigt bra i skolan och med träningen och med familjen.

    Lycka till till studierna!
  10. 5
    Aldrig försent att börja plugga. Lycka till. Själv är jag inne på termin 2 av 6. Läser ekonomi på universitetet. Har läst på komvux innan i evigheter käns det som innan jag bestämde vad jag ville göra.

    Inga direkta nyårslöften för jag bryter dem bara. Men önskningar, att det ska gå riktigt bra i skolan och med träningen och med familjen.

    Lycka till till studierna!

Liknande trådar

  1. Nytt år, nytt liv! Nya vänner? Göteborg
    By Lorina in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 20:31
  2. Nytt medlemskap, nytt nick
    By PrincessLeia in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 10:17
  3. Nytt jobb, nytt liv, i morgon!
    By Sintra in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 22:26
  4. nytt inlägg, nytt gnäll...
    By baver in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 23:03
  5. nytt i butik nytt på tradera
    By moa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar