Stickningar i brösten?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Stickningar i brösten?

    Jag har fått som pulserande strålande stickningskänslor i brösten.
    Obehagligt, först trodde jag det va hjärtmuskeln som gjorde ont men sen upptäckte jag att det är brösten som har denna konstiga smärta som pulserar.
    Ngn annan som har liknande besvär?
  2. 1
    Stickningar i brösten? Jag har fått som pulserande strålande stickningskänslor i brösten.
    Obehagligt, först trodde jag det va hjärtmuskeln som gjorde ont men sen upptäckte jag att det är brösten som har denna konstiga smärta som pulserar.
    Ngn annan som har liknande besvär?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Inte direkt men jag har åkt in för hjärt smärtor och då sa de att det var brösten som hade "växt värk". Detta var under min första grav.
  4. 2
    Inte direkt men jag har åkt in för hjärt smärtor och då sa de att det var brösten som hade "växt värk". Detta var under min första grav.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    När jag var gravid första gången hade jag mycket så, men det var inte lika mycket andra gången, och ännu mindre den här gången. Jag fick det förklarat som att det var brösten som växte. Typ växtvärk.
  6. 3
    När jag var gravid första gången hade jag mycket så, men det var inte lika mycket andra gången, och ännu mindre den här gången. Jag fick det förklarat som att det var brösten som växte. Typ växtvärk.
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Ahh jag misstänkte nästan det men ville kolla i alla fall om det va normalt. Orolig som man är
  8. 4
    Ahh jag misstänkte nästan det men ville kolla i alla fall om det va normalt. Orolig som man är
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Jag tycker mest att det kliar som attan! Och mina bröst är inte snygga just nu kan jag säga... med blå streck över hela. Som tur var verkar det ej vara bristningar utan blodådrorna som syns igenom....
  10. 5
    Jag tycker mest att det kliar som attan! Och mina bröst är inte snygga just nu kan jag säga... med blå streck över hela. Som tur var verkar det ej vara bristningar utan blodådrorna som syns igenom....
  11. Medlem sedan
    Mar 2001
    #6
    inte i brösten men vid ljumskarna. Antar att det är livmodern som försöker töja ut sig för tredje gången och det tar i lite.....aj
  12. 6
    inte i brösten men vid ljumskarna. Antar att det är livmodern som försöker töja ut sig för tredje gången och det tar i lite.....aj

Liknande trådar

  1. Stickningar
    By idapidan in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 20:58
  2. stickningar
    By elinandersson84 in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 17:57
  3. Stickningar??
    By Jättehemlig in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 20:44
  4. Stickningar?
    By Betty_Boob in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 15:42
  5. stickningar..
    By Tommy in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar