Sempers magdroppar..
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Sempers magdroppar..

    ..någon mer som har testat dem?
    Köpte dem för ett par veckor sen till vår lille son och jag tycker de är jättebra! Inbillar mig att det är deras förtjänst att han skrikit mindre och varit mindre orolig på nätterna sista tiden (vi trodde ett tag att han hade kolik).
    tycker de är mkt bättre än minifom! Kanske ett tips till er andra med skrikiga små bebisar?
  2. 1
    Sempers magdroppar.. ..någon mer som har testat dem?
    Köpte dem för ett par veckor sen till vår lille son och jag tycker de är jättebra! Inbillar mig att det är deras förtjänst att han skrikit mindre och varit mindre orolig på nätterna sista tiden (vi trodde ett tag att han hade kolik).
    tycker de är mkt bättre än minifom! Kanske ett tips till er andra med skrikiga små bebisar?
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Herregud vilket sammanträffande.. Skulle precis skriva&fråga vilkewt av dem som ni rekommenderar.. Ska till apoteket så fort min sambo kommer hem!
  4. 2
    Herregud vilket sammanträffande.. Skulle precis skriva&fråga vilkewt av dem som ni rekommenderar.. Ska till apoteket så fort min sambo kommer hem!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Hej! Har inhandlat dom idag och gett första dosen till vår lilla Thea. Hoppas de kan hjälpa mot hennes magonda.
  6. 3
    Hej! Har inhandlat dom idag och gett första dosen till vår lilla Thea. Hoppas de kan hjälpa mot hennes magonda.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Så, nu har han ätit upp hela 130ml bröstmjölk+en dos magdroppar! Hoppas innerligt det hjälper.. Han har inte bajsat på ca 4 dgr nu Men det kanske är normalt?
  8. 4
    Så, nu har han ätit upp hela 130ml bröstmjölk+en dos magdroppar! Hoppas innerligt det hjälper.. Han har inte bajsat på ca 4 dgr nu Men det kanske är normalt?

Liknande trådar

  1. sempers magdroppar
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 20:12
  2. Sempers Magdroppar????
    By MariaKingsley in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 01:42
  3. Sempers magdroppar
    By Sushi1 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 17:19
  4. Sempers magdroppar
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 09:57
  5. Sempers magdroppar
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar