Vad jobbar ni med?
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vad jobbar ni med?

    Är lite nyfiken på vad alla härinne jobbar med, eller kanske någon pluggar?

    Kram Älvan
    Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.¨
    *Bf 080625*
  2. 1
    Vad jobbar ni med? Är lite nyfiken på vad alla härinne jobbar med, eller kanske någon pluggar?

    Kram Älvan
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Jag är sjuksköterska.
  4. 2
    Jag är sjuksköterska.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    jag jobbar i butik och säljer underkläder
  6. 3
    jag jobbar i butik och säljer underkläder
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Jobbar på advokatbyrå..
  8. 4
    Jobbar på advokatbyrå..
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Jag jobbar som inköpare hos en distributör av kläder, skor, mm.
  10. 5
    Jag jobbar som inköpare hos en distributör av kläder, skor, mm.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Jag pluggar till jurist.
  12. 6
    Jag pluggar till jurist.
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Jag aebetar som boendestödjare på en gruppbostad. Vaken natt 70% är ensam på huset med 4boende. Får se hur länge min kropp orkar jag har något fruktansvärt ont i bäckenet och fogarna nu efter 2nätter uscha. Nu är jag ledig i 10 nätter så förhoppningsvis blir det lite bättre. inte så troligt med 2vildingar hemma som precis börjar pigga på sig efter 3v sjukdom, dessutom är jeg ensam med barnen fram till ons då sambon är bortrest.

    Trevlig helg!
  14. 7
    Jag aebetar som boendestödjare på en gruppbostad. Vaken natt 70% är ensam på huset med 4boende. Får se hur länge min kropp orkar jag har något fruktansvärt ont i bäckenet och fogarna nu efter 2nätter uscha. Nu är jag ledig i 10 nätter så förhoppningsvis blir det lite bättre. inte så troligt med 2vildingar hemma som precis börjar pigga på sig efter 3v sjukdom, dessutom är jeg ensam med barnen fram till ons då sambon är bortrest.

    Trevlig helg!
  15. Medlem sedan
    May 2004