Hur gamla var ni när ni fick
Downs Syndrom
  1. anonymt namn
    #1

    Hur gamla var ni när ni fick

    era fina DS barn? Jag fick mitt för 26 år sedan, var då själv 29. Då sa ingen till mig att det var "möjligt" att få DS barn innan 35.
  2. 1
    Hur gamla var ni när ni fick era fina DS barn? Jag fick mitt för 26 år sedan, var då själv 29. Då sa ingen till mig att det var "möjligt" att få DS barn innan 35.
  3. anonymt namn
    #2

    Uppfyller fördomarna

    och var 40
  4. 2
    Uppfyller fördomarna och var 40
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag fyllde 35 två mån efter att Linnea föddes.
  6. 3
    Jag fyllde 35 två mån efter att Linnea föddes.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    och jag var 43.
  8. 4
    och jag var 43.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    26 år gammal var jag. Hade inte en tanke på att vi skulle kunna få ett barn med downs syndrom eller något annat handikapp heller för den delen. Jämnt får man höra att det är normalt att tänka att barnet kan vara sjukt eller handikappat men vi var väl onormala som inte tänkte så *S*
  10. 5
    26 år gammal var jag. Hade inte en tanke på att vi skulle kunna få ett barn med downs syndrom eller något annat handikapp heller för den delen. Jämnt får man höra att det är normalt att tänka att barnet kan vara sjukt eller handikappat men vi var väl onormala som inte tänkte så *S*
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Jag svarar gärna på hur gammal och på andra frågor när jag ser vem som undrar.. men jag avstår när det är anonyma som frågar.
  12. 6
    Jag svarar gärna på hur gammal och på andra frågor när jag ser vem som undrar.. men jag avstår när det är anonyma som frågar.
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7
    29 år IMT
  14. 7
    29 år IMT
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Jag var 27 år IMT
  16. 8
    Jag var 27 år IMT
  17. ranjla
    #9

    så du tycker

    att man är mindre anonym om man fyller i nåt hittepå-namn vad som helst och klottrar några rader. Vadå, trådstartaren ger ju tom en presentation, spelar det verkligen nån roll vad det står för signatur då? Har verkligen svårt att förstå hur du tänker där.
  18. 9
    så du tycker att man är mindre anonym om man fyller i nåt hittepå-namn vad som helst och klottrar några rader. Vadå, trådstartaren ger ju tom en presentation, spelar det verkligen nån roll vad det står för signatur då? Har verkligen svårt att förstå hur du tänker där.
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #10
    Vad då för presentation? I det här fallet tyckte jag personligen att den här frågan var okej att svara på, däremot finns det massor av mer personliga frågor som jag inte svarar på om frågan ställs av "Anonym".
  20. 10
    Vad då för presentation? I det här fallet tyckte jag personligen att den här frågan var okej att svara på, däremot finns det massor av mer personliga frågor som jag inte svarar på om frågan ställs av "Anonym".
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    28 år
  22. 11
    28 år
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12

    np :)

    att man är mindre anonym om man fyller i nåt hittepå-namn vad som helst och klottrar några rader. Vadå, trådstartaren ger ju tom en presentation, spelar det verkligen nån roll vad det står för signatur då? Har verkligen svårt att förstå hur du tänker där.
    Det gör inget att du inte förstår hur jag tänker.
    anne.h med fyra absolut perfekta barn.

    Nätverk Dalarna för alla oss i Dalarna med stora som små barn med det lilla extra
  24. 12
    np :)
    att man är mindre anonym om man fyller i nåt hittepå-namn vad som helst och klottrar några rader. Vadå, trådstartaren ger ju tom en presentation, spelar det verkligen nån roll vad det står för signatur då? Har verkligen svårt att förstå hur du tänker där.
    Det gör inget att du inte förstår hur jag tänker.
  25. anonymt namn
    #13

    trevligt

    svar. Vad är detta, en diskussionssajt trodde jag?
  26. 13
    trevligt svar. Vad är detta, en diskussionssajt trodde jag?
  27. Medlem sedan
    May 2000
    #14
    Vad är det du vill diskutera? Att du är anonym eller vad?
  28. 14
    Vad är det du vill diskutera? Att du är anonym eller vad?
  29. anonymt namn
    #15

    Instämmer,

    verkligen trist ton.
  30. 15
    Instämmer, verkligen trist ton.
  31. Medlem sedan
    Dec 2004
    #16
    Jag var 38 år.
  32. 16
    Jag var 38 år.
  33. Medlem sedan
    Mar 2004
    #17
    Och här verkar alla heta ”anonymt namn” också.
    Om man ska vara anonym kan man inte se till att hitta på ett lite mer originellt namn då?
    Eller svarar samma person sig själv? Om det är så får jag be om ursäkt för mitt inlägg.
  34. 17
    Och här verkar alla heta ”anonymt namn” också.
    Om man ska vara anonym kan man inte se till att hitta på ett lite mer originellt namn då?
    Eller svarar samma person sig själv? Om det är så får jag be om ursäkt för mitt inlägg.
  35. Medlem sedan
    Feb 2005
    #18

    Förlåt jag skrattar

    men den var så rolig =)
    Anonymt namn står det om man bara klickar i rutan och inte skriver nåt eget.
    Lite svårt blir det ju att veta vem som är vem
  36. 18
    Förlåt jag skrattar men den var så rolig =)
    Anonymt namn står det om man bara klickar i rutan och inte skriver nåt eget.
    Lite svårt blir det ju att veta vem som är vem
  37. anonymt namn
    #19
    men den var så rolig =)
    Anonymt namn står det om man bara klickar i rutan och inte skriver nåt eget.
    Lite svårt blir det ju att veta vem som är vem
    LiAg testar
  38. 19
    men den var så rolig =)
    Anonymt namn står det om man bara klickar i rutan och inte skriver nåt eget.
    Lite svårt blir det ju att veta vem som är vem
    LiAg testar
  39. Medlem sedan
    Mar 2004
    #20
    LiAg testar
    Ja det blev det. Jag är inte anonym så jag viste inte att det fungerade på detta viset faktiskt.
    Men nu vet jag.
  40. 20
    LiAg testar
    Ja det blev det. Jag är inte anonym så jag viste inte att det fungerade på detta viset faktiskt.
    Men nu vet jag.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur gamla var era barn när de fick...
    By Cherinne in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-29, 16:56
  2. Gamla ex man INTE fick barn med då
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 00:41
  3. Hur gamla var ni när ni fick barn?
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 17:27
  4. Hur gamla var de när du fick
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 19:38
  5. Fick några gamla veckotidningar
    By pinse in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar