1 vecka idag & hade bf idag...
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    1 vecka idag & hade bf idag...

    Idag var han beräknad att komma till oss, men han kom en vecka tidigare.
    Helt ofattbart att han varit hos oss en hel vecka redan, allt går bra med amning mm men jag har nästan glömt hur det är att ha en bebis, är tvungen att läsa om allt som händer tex när navelsträngen ramlar av och hur mycket de sover..
    För sover är det enda han gör, ja förutom att bajsa ca 10-15 ggr per dygn..
    Liten rapport från mig.
    Just det, Linus ska han heta.
    Lycka till ni som väntar och grattis till er som redan fått!!
    /Sofie
    MrsSofie
  2. 1
    1 vecka idag & hade bf idag... Idag var han beräknad att komma till oss, men han kom en vecka tidigare.
    Helt ofattbart att han varit hos oss en hel vecka redan, allt går bra med amning mm men jag har nästan glömt hur det är att ha en bebis, är tvungen att läsa om allt som händer tex när navelsträngen ramlar av och hur mycket de sover..
    För sover är det enda han gör, ja förutom att bajsa ca 10-15 ggr per dygn..
    Liten rapport från mig.
    Just det, Linus ska han heta.
    Lycka till ni som väntar och grattis till er som redan fått!!
    /Sofie
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Gud va avis jag blir.. Vill också snusa bebis.. Vet att jag kommer få äta upp det här men just nu längtar jag efter att byta bajsblöjor..
  4. 2
    Gud va avis jag blir.. Vill också snusa bebis.. Vet att jag kommer få äta upp det här men just nu längtar jag efter att byta bajsblöjor..
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Du kan få komma hit och träna Sambon börjar nog bli less på att ha bajsblöjetjänst här hemma... Du är mycket välkommen Fast det är klart... 1,5-åringsbajs är ju lite värre än nyfödingsbajs... men bra träning ändå
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  6. 3
    Du kan få komma hit och träna Sambon börjar nog bli less på att ha bajsblöjetjänst här hemma... Du är mycket välkommen Fast det är klart... 1,5-åringsbajs är ju lite värre än nyfödingsbajs... men bra träning ändå
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    hehe ja det låter precis som min lille son det! Sover och sover, ammar och byter massor med bajsblöjor! Skönt att höra att det är någon mer som har det så. Började bli lite orolig eftersom han sover så mycket, speciellt dagtid. Linus är ett fint namn!
  8. 4
    hehe ja det låter precis som min lille son det! Sover och sover, ammar och byter massor med bajsblöjor! Skönt att höra att det är någon mer som har det så. Började bli lite orolig eftersom han sover så mycket, speciellt dagtid. Linus är ett fint namn!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Tack för inbjudan men jag ser helst att jag är något lättare och har en biologisk koppling till bajset
  10. 5
    Tack för inbjudan men jag ser helst att jag är något lättare och har en biologisk koppling till bajset

Liknande trådar

  1. Idag hade jag bf
    By Millam2 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-07, 05:10
  2. Idag hade jag
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 09:05
  3. Oj vad kul jag hade idag!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 07:12
  4. Idag hade jag...
    By Tinus bf 22/2 eller 2/3 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 09:50
  5. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar