Hur många är aktiva här inne?
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Hur många är aktiva här inne?

    Om vi ser utifrån bf listan??

    Vilka är plusare nu ? osv, svårt o hålla koll på alla, kul o veta bara.

    Själv har jag ca 3 vrckor kvar, så de lär dröja innan man får mysa med bebishär, känns helt overkligt egentligen att man ska ha ett till litet liv, min son frågar när kommer bebisen...hehe ja du!

    Ja ja som sagt en vecka kvar tills vi får nyckeln till huset också, så denna vecka ska jag packa lite till, samt fara till kompisar innan det är dags, sen får de nog allt komma till mig. Vill njuta bara de första dagarna med bebisen sen o inte ränna runt överallt...

    så passar på nu innan...

    Dags o säga godnatt då...
  2. 1
    Hur många är aktiva här inne? Om vi ser utifrån bf listan??

    Vilka är plusare nu ? osv, svårt o hålla koll på alla, kul o veta bara.

    Själv har jag ca 3 vrckor kvar, så de lär dröja innan man får mysa med bebishär, känns helt overkligt egentligen att man ska ha ett till litet liv, min son frågar när kommer bebisen...hehe ja du!

    Ja ja som sagt en vecka kvar tills vi får nyckeln till huset också, så denna vecka ska jag packa lite till, samt fara till kompisar innan det är dags, sen får de nog allt komma till mig. Vill njuta bara de första dagarna med bebisen sen o inte ränna runt överallt...

    så passar på nu innan...

    Dags o säga godnatt då...
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    Jag är här!

    Vi har 6 dagar kvar till BF, inget tyder på att hon ska komma ännu..... ska nog köpa en ananas imorgon

    Lycka till med huset och bebben!!
    //Fiddeli med Ella 080121
  4. 2
    Jag är här! Vi har 6 dagar kvar till BF, inget tyder på att hon ska komma ännu..... ska nog köpa en ananas imorgon

    Lycka till med huset och bebben!!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3

    hehe har ananas

    som ligger o mognar till sig i fruktskålen, åt ananas på nyår, men de kanske är för tidigt för en annan, men de e väldans vad beben är aktiv, håller på o brötar där inne....hehe.

    lycka till med ananasen o magen...

    tack för lyckoönskningarna

    Vi har 6 dagar kvar till BF, inget tyder på att hon ska komma ännu..... ska nog köpa en ananas imorgon

    Lycka till med huset och bebben!!
  6. 3
    hehe har ananas som ligger o mognar till sig i fruktskålen, åt ananas på nyår, men de kanske är för tidigt för en annan, men de e väldans vad beben är aktiv, håller på o brötar där inne....hehe.

    lycka till med ananasen o magen...

    tack för lyckoönskningarna

    Vi har 6 dagar kvar till BF, inget tyder på att hon ska komma ännu..... ska nog köpa en ananas imorgon

    Lycka till med huset och bebben!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Jag är aktiv här inne, även om jag inte skriver så ofta Har 6 dagar kvar till BF och har under natten börjat få en del förvärkar... så vi får väl se om det händer något el om den bara luras
  8. 4
    Jag är aktiv här inne, även om jag inte skriver så ofta Har 6 dagar kvar till BF och har under natten börjat få en del förvärkar... så vi får väl se om det händer något el om den bara luras
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    har blivit aktiv igen senaste månaden efter att inte varit här på ett halvår, men nu har jag tid igen

    Bf 16:e jan så det är ett tag kvar, njuter gärna av min ledighet lite till men helst inte längre än den 16:e..

    Har dock en ananas i kylen som ska ätas idag, "bara för att" hehe

    Spännande för er med nytt hus! Vi ska också flytta men först i maj så det är ett tag kvar till packning o annat.
  10. 5
    har blivit aktiv igen senaste månaden efter att inte varit här på ett halvår, men nu har jag tid igen

    Bf 16:e jan så det är ett tag kvar, njuter gärna av min ledighet lite till men helst inte längre än den 16:e..

    Har dock en ananas i kylen som ska ätas idag, "bara för att" hehe

    Spännande för er med nytt hus! Vi ska också flytta men först i maj så det är ett tag kvar till packning o annat.
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    Go´morron, jag är också aktiv och har en vecka kvar till bf. Ska till bm idag så vi får väl se vad hon säger. Känns som om magen har sjunkit rätt mycket nu och jag börjar bli rätt trött på att vara gravid nu. Skönt iallafall att mina småkillar får vara på dagis som vanligt så att man får vila lite nu sista tiden :-)
  12. 6
    Go´morron, jag är också aktiv och har en vecka kvar till bf. Ska till bm idag så vi får väl se vad hon säger. Känns som om magen har sjunkit rätt mycket nu och jag börjar bli rätt trött på att vara gravid nu. Skönt iallafall att mina småkillar får vara på dagis som vanligt så att man får vila lite nu sista tiden :-)
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    Jag

    är här lite då & då. Läser varje dag, men skriver inte lika ofta... Har inte bf förrän den 2/2, så det är inte dags riktigt än för mig...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  14. 7
    Jag är här lite då & då. Läser varje dag, men skriver inte lika ofta... Har inte bf förrän den 2/2, så det är inte dags riktigt än för mig...
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Jag är oxå med på ett hörn, läser o glädjas mer än jag skriver

    Har bf den 17e så jag ser fram mot att möjligtvis hinna vara lite ledig innan bebis kommer Har så mycket jag vill hinna med att ordna. Lycka till allihop!
  16. 8
    Jag är oxå med på ett hörn, läser o glädjas mer än jag skriver

    Har bf den 17e så jag ser fram mot att möjligtvis hinna vara lite ledig innan bebis kommer Har så mycket jag vill hinna med att ordna. Lycka till allihop!
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    Jag är här lite till och från, läser absolut mer än jag skriver. Har bf om 2 dagar och är just nu så himla trött på att vara gravid faktiskt. Det var ju ingen som trodde att jag skulle klara att vara grvid så här länge med tanke på att jag varit sjukskriven för prematura värkar sen v32. Nu har jag inte ens SDs längre
  18. 9
    Jag är här lite till och från, läser absolut mer än jag skriver. Har bf om 2 dagar och är just nu så himla trött på att vara gravid faktiskt. Det var ju ingen som trodde att jag skulle klara att vara grvid så här länge med tanke på att jag varit sjukskriven för prematura värkar sen v32. Nu har jag inte ens SDs längre
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10
    känner som du! Vill verkligen passa på att njuta av lediga kvällar i soffan med sambon, blev inga såna under hela hösten då jag jobbade mkt på kvällstid hemma

    Har bf 16:e så vi får väl hoppas på en vecka ledighet till för oss, sen räcker det tycker jag
  20. 10
    känner som du! Vill verkligen passa på att njuta av lediga kvällar i soffan med sambon, blev inga såna under hela hösten då jag jobbade mkt på kvällstid hemma

    Har bf 16:e så vi får väl hoppas på en vecka ledighet till för oss, sen räcker det tycker jag
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11

    Jag

    men skriver inte så mycket, läser dock varje dag.. Har BF den 15:e jan, men vill att bebis ska komma nu..
    Mamma till två underbara ungar:

    Storebror född 080117

    Lillasyster född 090709
  22. 11
    Jag men skriver inte så mycket, läser dock varje dag.. Har BF den 15:e jan, men vill att bebis ska komma nu..
  23. Medlem sedan
    May 2007
    #12
    Jag är åxå kvar...

    +9 idag!!
  24. 12
    Jag är åxå kvar...

    +9 idag!!
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13
    Jag är ofta här inne, min dotter sa : "kan inte Albin komma snart så att du slutar sitta vid datorn hela tiden" Läser så gott som allt och skriver ibland. Börjar känna mig otålig och vill att han ska komma nu, men jag har ju inte bf förrän 29 så jag får nog vänta ett tag till. Vi får väl se vad ananasen kan göra...
  26. 13
    Jag är ofta här inne, min dotter sa : "kan inte Albin komma snart så att du slutar sitta vid datorn hela tiden" Läser så gott som allt och skriver ibland. Börjar känna mig otålig och vill att han ska komma nu, men jag har ju inte bf förrän 29 så jag får nog vänta ett tag till. Vi får väl se vad ananasen kan göra...
  27. Medlem sedan
    Jun 2006
    #14
    Jag är inne så gott som dagligen och läser och skriver lite då och då, jobbar 4 dagar till och sedan hoppas jag att få vara ledig lite innan bebis kommer. Är också beräknad till den 29 så det är ju ett tag kvar. Vill hinna få köket färdigt innan bebis kommer, nu är iallafall golvet klart!
  28. 14
    Jag är inne så gott som dagligen och läser och skriver lite då och då, jobbar 4 dagar till och sedan hoppas jag att få vara ledig lite innan bebis kommer. Är också beräknad till den 29 så det är ju ett tag kvar. Vill hinna få köket färdigt innan bebis kommer, nu är iallafall golvet klart!
  29. Medlem sedan
    Jul 2007
    #15
    Jag är här också.. men jag har inte bf fören 26 så mig blir ni inte av med på ett tag antar jag
  30. 15
    Jag är här också.. men jag har inte bf fören 26 så mig blir ni inte av med på ett tag antar jag
  31. Medlem sedan
    Jul 2007
    #16
    Men vännen.. vad göra du här.. in på förlossningen och föd nu.. Håller tummen för att det händer nått idag..
  32. 16
    Men vännen.. vad göra du här.. in på förlossningen och föd nu.. Håller tummen för att det händer nått idag..
  33. Medlem sedan
    Aug 2007
    #17
    Jag är här..fast jag läser mest och skriver inte så mycket. Har bf den 24.
  34. 17
    Jag är här..fast jag läser mest och skriver inte så mycket. Har bf den 24.
  35. Medlem sedan
    May 2007
    #18
    Är också här...stimulerade bröstvårtor för fullt igår kväll - 30 sekunder varje kvart och någonting händer, vet bara inte om det är förvärkar eller inte, de kommer var femte minut ungefär, men är inte särskilt starka. Har BF idag, så håll tummarna, hade varit rätt coolt ifall jag kunde föda på BF-dagen, eller hur? Än så länge är klockan bara kvart över fyra på morgonen här, så tid finns det...
  36. 18
    Är också här...stimulerade bröstvårtor för fullt igår kväll - 30 sekunder varje kvart och någonting händer, vet bara inte om det är förvärkar eller inte, de kommer var femte minut ungefär, men är inte särskilt starka. Har BF idag, så håll tummarna, hade varit rätt coolt ifall jag kunde föda på BF-dagen, eller hur? Än så länge är klockan bara kvart över fyra på morgonen här, så tid finns det...
  37. Medlem sedan
    May 2007
    #19
    Då håller vi tummarna så vi kan vila upp oss o ladda lite innan det är dags

    Idag ska jag på Panduro o inhandla en massa kul, bla till en mobil till bebis... Kliar i fingrarna
  38. 19
    Då håller vi tummarna så vi kan vila upp oss o ladda lite innan det är dags

    Idag ska jag på Panduro o inhandla en massa kul, bla till en mobil till bebis... Kliar i fingrarna
  39. Medlem sedan
    Sep 1999
    #20
    Jag finns också här och mitt bf är den 19:e
  40. 20
    Jag finns också här och mitt bf är den 19:e
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur många är vi här inne nu :D
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 10:29
  2. Hur många aktiva är vi?
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 17:25
  3. Är ni aktiva inne på Familjeliv?
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 09:45
  4. Hur många här inne...
    By Sniffo in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 23:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar