Hur ska vi orka vidare...
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Hur ska vi orka vidare...

    Hur ska barnen och jag kunna leva vidare... deras far min make gick bort i fredags i en brand. Hur ska Amelia kunna förstå? Hon gråter och gråter.. pappas flicka..
    Varför... ska livet ta slut så här.. vem gjorde det?? varför vår Johan... saknar han så ..
  2. 1
    Hur ska vi orka vidare... Hur ska barnen och jag kunna leva vidare... deras far min make gick bort i fredags i en brand. Hur ska Amelia kunna förstå? Hon gråter och gråter.. pappas flicka..
    Varför... ska livet ta slut så här.. vem gjorde det?? varför vår Johan... saknar han så ..
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Nej va tragiskt!

    Va ledsen jag blir för er skull. Livet är så orättvist!!!!!

    Skickar en massa tröst- och styrkekramar till er.
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  4. 2
    Nej va tragiskt! Va ledsen jag blir för er skull. Livet är så orättvist!!!!!

    Skickar en massa tröst- och styrkekramar till er.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Alla kramar i världen till dig och barnen. Det finns inga ord... Tänker på er!
  6. 3
    Alla kramar i världen till dig och barnen. Det finns inga ord... Tänker på er!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    kram

    till er alla.
    Finns inget att säga - tänker på dig helena!!!!
  8. 4
    kram till er alla.
    Finns inget att säga - tänker på dig helena!!!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Så fruktans värt det som hänt....Tänker på er..ni finns i våra hjärtan..

    Hoppas värkligen att dom hittar dom skyldiga

    kram vännen
  10. 5
    Så fruktans värt det som hänt....Tänker på er..ni finns i våra hjärtan..

    Hoppas värkligen att dom hittar dom skyldiga

    kram vännen
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Nej, hur ska man kunna förstå något sådant?
    Massor av kramar till hela din familj... Tänker på dig.
  12. 6
    Nej, hur ska man kunna förstå något sådant?
    Massor av kramar till hela din familj... Tänker på dig.
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Vill bara skicka en stor kram till dig o din familj här också. Det är så hemskt det ni genomlider nu. Har suttit med en stor klump i bröstet sedan jag läste på ett annat snack.

    Har du några som kan stötta dig i din närhet? Du behöver all hjälp du kan få. Både praktiskt och mentalt. Finns det någon stödjgrupp där du bor för andra som gått igenom samma sak? Kanske kyrkan har någon kontakt de kan förmedla. Bara att få prata med någon som vet vad du har gått igenom är guld värt.

    Kramar i massor!!!!!
  14. 7
    Vill bara skicka en stor kram till dig o din familj här också. Det är så hemskt det ni genomlider nu. Har suttit med en stor klump i bröstet sedan jag läste på ett annat snack.

    Har du några som kan stötta dig i din närhet? Du behöver all hjälp du kan få. Både praktiskt och mentalt. Finns det någon stödjgrupp där du bor för andra som gått igenom samma sak? Kanske kyrkan har någon kontakt de kan förmedla. Bara att få prata med någon som vet vad du har gått igenom är guld värt.

    Kramar i massor!!!!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
    Å nej så tragiskt!!! Jag förstår er sorg och oro.

    Styrkekramar!
  16. 8
    Å nej så tragiskt!!! Jag förstår er sorg och oro.

    Styrkekramar!
  17. Medlem sedan
    Sep 2001
    #9
    Helena
    Det finns inga bra ord för sorgen. Den kan inte förklaras och inte förstås. Jag vill ändå säga att Ni finns i mina tankar.
    Du kommer att orka vidare för att du måste.
    Varma kramar
    Helena
  18. 9
    Helena
    Det finns inga bra ord för sorgen. Den kan inte förklaras och inte förstås. Jag vill ändå säga att Ni finns i mina tankar.
    Du kommer att orka vidare för att du måste.
    Varma kramar
    Helena
  19. Medlem sedan
    Jul 2001
    #10
    Jag beklagar djupt er förlust, så tragiskt och meningslöst.
    Många kramar.
  20. 10
    Jag beklagar djupt er förlust, så tragiskt och meningslöst.
    Många kramar.
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    men oj, så hemsk, jag finne ringa ord, gissar att det var "kioskbranden", läste ju i tidningen att en omkom.
    Jag ryser i hela kroppen, finne ringa ord.
    Lider med dig.
    Stora stora kramar från mig i Boden!
    Skriv här eller maila om du bara vill prata av dig.

    Jag kan inte ens föreställa mig hur dukänner.
    KRAM!
  22. 11
    men oj, så hemsk, jag finne ringa ord, gissar att det var "kioskbranden", läste ju i tidningen att en omkom.
    Jag ryser i hela kroppen, finne ringa ord.
    Lider med dig.
    Stora stora kramar från mig i Boden!
    Skriv här eller maila om du bara vill prata av dig.

    Jag kan inte ens föreställa mig hur dukänner.
    KRAM!
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12
    Nej men det är inte sant !! Saknar ord...vet inte vad jag ska skriva. Är alldeles chockad !! VAD HEMSKT; FRUKTANSVÄRT och OFATTBART !! Skickar alla mina varmaste tankar och kramar till er.

    http://mariashuvud.blogg.se
  24. 12
    Nej men det är inte sant !! Saknar ord...vet inte vad jag ska skriva. Är alldeles chockad !! VAD HEMSKT; FRUKTANSVÄRT och OFATTBART !! Skickar alla mina varmaste tankar och kramar till er.

    http://mariashuvud.blogg.se
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Vet inte vad jag ska skriva... så fruktansvärt! Tänker på dig och barnen och önskar jag kunde göra något för att lindra smärtan för er i denna svåra sorg. Så tragiskt...
  26. 13
    Vet inte vad jag ska skriva... så fruktansvärt! Tänker på dig och barnen och önskar jag kunde göra något för att lindra smärtan för er i denna svåra sorg. Så tragiskt...
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14

    Åh, nej!

    Har läst i tidningarna om branden och har lidit med den drabbade familjen, utan att veta att det var er det handlade om. Helt ofattbart. Det finns inget jag kan säga som är tillräckligt nog. Ni finns i mina tankar och på något sätt kommer ni klara detta, även fastän det just nu känns omöjligt.

    Se till att du får prata med någon kunnig, tex en kurator eller präst. Även fastän allt känns meningslöst nu, så kanske det hjälper dig framöver. Ta emot all den hjälp du kan få och ta hand om varandra. Skickar många kramar till dig och barnen. Livet är så orättvist ibland ;-(

    Du har min adress via vår lista om du någon gång vill skriva av dig.

    //Nette m Evelina o Gustav
  28. 14
    Åh, nej! Har läst i tidningarna om branden och har lidit med den drabbade familjen, utan att veta att det var er det handlade om. Helt ofattbart. Det finns inget jag kan säga som är tillräckligt nog. Ni finns i mina tankar och på något sätt kommer ni klara detta, även fastän det just nu känns omöjligt.

    Se till att du får prata med någon kunnig, tex en kurator eller präst. Även fastän allt känns meningslöst nu, så kanske det hjälper dig framöver. Ta emot all den hjälp du kan få och ta hand om varandra. Skickar många kramar till dig och barnen. Livet är så orättvist ibland ;-(

    Du har min adress via vår lista om du någon gång vill skriva av dig.

    //Nette m Evelina o Gustav
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15

    Men nej

    vad tragiskt..Vad ledsen jag blir för er skull

    Skickar dig massa tröst och styrkekramar ...
    When will those clouds out disappear
  30. 15
    Men nej vad tragiskt..Vad ledsen jag blir för er skull

    Skickar dig massa tröst och styrkekramar ...
  31. Medlem sedan
    May 2002
    #16
    Håller med de andra, det finns inga ord som hjälper i det här laget...hoppas du har bra stöd omkring dig, så ni ta är igenom på bästa möjliga sättet!
  32. 16
    Håller med de andra, det finns inga ord som hjälper i det här laget...hoppas du har bra stöd omkring dig, så ni ta är igenom på bästa möjliga sättet!
  33. Medlem sedan
    May 2006
    #17

    Kram,,,

    ,,tror inte vad jag läser,,,,,massor med kramar,,,ofattbart!!!!! Mvh, Carina
    Om du möter lyckans gris, håll den fast på alla vis. Håll den fast i svansen. Tappa inte chansen! :-)
  34. 17
    Kram,,, ,,tror inte vad jag läser,,,,,massor med kramar,,,ofattbart!!!!! Mvh, Carina
  35. Medlem sedan
    Dec 1999
    #18
    Helena jag vill je er en stor kram och jag vet inte vad jag ska säga men maila om du vill skrika prata.
    Kram
  36. 18
    Helena jag vill je er en stor kram och jag vet inte vad jag ska säga men maila om du vill skrika prata.
    Kram
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19
    Finns inga ord....tusen kramar.

    Ni finns våra tankar
  38. 19
    Finns inga ord....tusen kramar.

    Ni finns våra tankar
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20

    Så fruktansvärt.

    Kan inte ens föreställa mig hur ni måste ha det, jag vill bara säga att mina tankar är med er familj. Kramar!
    --oOo-- Mamma till Axel -99, Hjalmar -02 & Signe -05 --oOo--
  40. 20
    Så fruktansvärt. Kan inte ens föreställa mig hur ni måste ha det, jag vill bara säga att mina tankar är med er familj. Kramar!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Orka eller inte orka?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 13:34
  2. Hur ska jag orka?
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 16:37
  3. Hur fan ska man orka....
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 11:15
  4. Orka?
    By U med tre in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar