Vad ska jag ge honom?
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Vad ska jag ge honom?

    Axel är inte riktigt ok, han är lite hängig och gnällig och vill framförallt inte äta. Jag har ont i halsen så han skulle ju också kunna ha det eller så ah det vara tänder.

    I vilket fall vill han inte äta, vägrar öppna munnen. Inte gröt, inte vanlig mat, välling och ersättning har han aldrig tagit och jag ammar bara en gång varje dag. Han dricker vatten men det är det enda jag får i honom.
    Klarar han sig? Vad ska jag göra?
    Mamma till Lova (0505) och Axel (0703)

    "Tänk att just jag fått världens finaste barn"
  2. 1
    Vad ska jag ge honom? Axel är inte riktigt ok, han är lite hängig och gnällig och vill framförallt inte äta. Jag har ont i halsen så han skulle ju också kunna ha det eller så ah det vara tänder.

    I vilket fall vill han inte äta, vägrar öppna munnen. Inte gröt, inte vanlig mat, välling och ersättning har han aldrig tagit och jag ammar bara en gång varje dag. Han dricker vatten men det är det enda jag får i honom.
    Klarar han sig? Vad ska jag göra?
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Jag hade ringt sjukvårdsupplysningen och ställt samma fråga där..
    Man kan få massor av fina tips härinne, men jag skulle inte lita på sjukvårdskompetens när så många kan tycka så olika, är han rikigt dålig så kan det bli fel om man testar lite olika grejer sådär..
    Hoppas lillskrutten blir bättre snart!
  4. 2
    Jag hade ringt sjukvårdsupplysningen och ställt samma fråga där..
    Man kan få massor av fina tips härinne, men jag skulle inte lita på sjukvårdskompetens när så många kan tycka så olika, är han rikigt dålig så kan det bli fel om man testar lite olika grejer sådär..
    Hoppas lillskrutten blir bättre snart!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ge vätskeersättning då vet du att han får i sig mineraler och salter, om det inte ger med sig inom ett par dar så sök läkare. vätskeersättning går att ge ett par dar innan man kan söka läkare.
  6. 3
    Ge vätskeersättning då vet du att han får i sig mineraler och salter, om det inte ger med sig inom ett par dar så sök läkare. vätskeersättning går att ge ett par dar innan man kan söka läkare.

Liknande trådar

  1. jag tog honom..
    By ameliana in forum Sex & erotik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 13:21
  2. fan ta honom!!
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 13:14
  3. hur får man honom att äta?
    By johanna m fabian o felix in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 20:40
  4. Vad är det med honom?
    By trött in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 23:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar