annanna med Ebba
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    annanna med Ebba

    Hej!

    Läser ibland på din blogg men kan tyvärr inte kommentera. Måste man bli medlem för att kunna kommentera eller är det jag som är ute och cyklar?

    Hur som helst, såg mysigt ut med snön! Och vilken bra kamera som kunde ta så bra närbilder från så långt håll.

    Måste också passa på och fråga. Jag läste någonstans att ni har flyttat. Får man fråga vart? Mysigt med hus!

    Kram,
    Anna
  2. 1
    annanna med Ebba Hej!

    Läser ibland på din blogg men kan tyvärr inte kommentera. Måste man bli medlem för att kunna kommentera eller är det jag som är ute och cyklar?

    Hur som helst, såg mysigt ut med snön! Och vilken bra kamera som kunde ta så bra närbilder från så långt håll.

    Måste också passa på och fråga. Jag läste någonstans att ni har flyttat. Får man fråga vart? Mysigt med hus!

    Kram,
    Anna
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Hej Anna!

    Du är ute och cyklar Nä skoja bara - du behöver inte vara medlem - sidan är öppen för alla, du fyller bara i de konstiga bokstäverna (ordverifiering), användarnamnet och sen ska det vara klart...

    Ja, snön var mysig - men med den här veckans mildväder är den väck!

    Vi har inte flyttat särskilt långt, nerför backen bara, så barnen går kvar på samma skola och dagis. Men vi har egen tomt! Och inga nyfikna grannar... Sååå skönt!

    Kul att höra av dig!

    Nu ska vi springa iväg till ett kalas!

    Kram
  4. 2
    Hej Anna!

    Du är ute och cyklar Nä skoja bara - du behöver inte vara medlem - sidan är öppen för alla, du fyller bara i de konstiga bokstäverna (ordverifiering), användarnamnet och sen ska det vara klart...

    Ja, snön var mysig - men med den här veckans mildväder är den väck!

    Vi har inte flyttat särskilt långt, nerför backen bara, så barnen går kvar på samma skola och dagis. Men vi har egen tomt! Och inga nyfikna grannar... Sååå skönt!

    Kul att höra av dig!

    Nu ska vi springa iväg till ett kalas!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    vad roligt och...

    ...vad smidigt att flytta så att barnen slipper byta skola och allt! Ja det måste vara ljuvligt med egen tomt (och inga nyfikna grannar). Jag längtar så tills vi också har något "eget" grönt gräs att stampa på om somrarna

    Då ska jag försöka nästa gång och kommentera i din gästbok! Vi ses!

    Kram
  6. 3
    vad roligt och... ...vad smidigt att flytta så att barnen slipper byta skola och allt! Ja det måste vara ljuvligt med egen tomt (och inga nyfikna grannar). Jag längtar så tills vi också har något "eget" grönt gräs att stampa på om somrarna

    Då ska jag försöka nästa gång och kommentera i din gästbok! Vi ses!

    Kram

Liknande trådar

  1. Ebba
    By MysMia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-15, 13:43
  2. Ebba 1 år och en dag!
    By CochE in forum _0705 Majbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 20:39
  3. Ebba och ???
    By Väntar på tvåan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:30
  4. Ebba!
    By Linda Oscar och Saga in forum _98 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 13:07
  5. Ebba m. 3!
    By Sunshine Ssk T3 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 19:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar