5½ åring som luktar svett
_02 Vårbarn
  1. Anonym
    #1

    5½ åring som luktar svett

    (även på "disk. diagnoser")

    Nu är jag jätteorolig. min dotter som är 5½ år luktar svett som hon har ansträngt sig. Om hon har busat, sprungit och lekt så hon har blivit riktigt svettig, så luktar hon ordentligt med svett, precis som en äldre.

    Detta är väl inte normalt ? En så liten ska väl inte lukta ???
  2. 1
    5½ åring som luktar svett (även på "disk. diagnoser")

    Nu är jag jätteorolig. min dotter som är 5½ år luktar svett som hon har ansträngt sig. Om hon har busat, sprungit och lekt så hon har blivit riktigt svettig, så luktar hon ordentligt med svett, precis som en äldre.

    Detta är väl inte normalt ? En så liten ska väl inte lukta ???
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Jag tycker du ska kontakta BVC eller er läkare. Det tillhör ju inte det vanliga att så små barn luktar, men det behöver ju inte heller betyda att något är fel för att hon luktar.
    Ring så fort som möjligt, så slipper du sitta hemma och vara ororlig. *Kram*
  4. 2
    Jag tycker du ska kontakta BVC eller er läkare. Det tillhör ju inte det vanliga att så små barn luktar, men det behöver ju inte heller betyda att något är fel för att hon luktar.
    Ring så fort som möjligt, så slipper du sitta hemma och vara ororlig. *Kram*
  5. Anonym
    #3
    Tror inte att det är onormalt heller. D:s storasyster luktade oxå svett ganska tidigt. Nu har hon fått en egen deo! Tror inte att det är någon fara.
  6. 3
    Tror inte att det är onormalt heller. D:s storasyster luktade oxå svett ganska tidigt. Nu har hon fått en egen deo! Tror inte att det är någon fara.

Liknande trådar

  1. 9-åring som luktar svett?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 22:07
  2. Luktar svett...
    By Christine & William in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-18, 09:23
  3. 6-åring luktar svett ?
    By Eva_a in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:32
  4. Min 5½ åring luktar svett !!
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 16:40
  5. 5½ åring som luktar svett
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 08:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar