Hemsidor?
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Hemsidor?

    Hallojsan! Jag håller på för fullt med att knacka html-kod åt dottern som vill ha en egen hemsida. :-)
    Är det någon av era 97r som har hemsida?

    Elins är inte färdig än, så jag avvaktar med att lämna ut adressen, men tittar gärna på era telningars hemsidor om de har några! :-)
  2. 1
    Hemsidor? Hallojsan! Jag håller på för fullt med att knacka html-kod åt dottern som vill ha en egen hemsida. :-)
    Är det någon av era 97r som har hemsida?

    Elins är inte färdig än, så jag avvaktar med att lämna ut adressen, men tittar gärna på era telningars hemsidor om de har några! :-)
  3. maylin
    #2

    Inte nu

    Vad kul det lät med en egen hemsida. Jag är jättesugen på en igen men kan inte göra en själv. Försöker övertala gubben!
    Vi hade en hemsida då pojkarna var små, men vi bytte internetbolag och slutade då med vår hemsida.
    Lycka till med sidan!
  4. 2
    Inte nu Vad kul det lät med en egen hemsida. Jag är jättesugen på en igen men kan inte göra en själv. Försöker övertala gubben!
    Vi hade en hemsida då pojkarna var små, men vi bytte internetbolag och slutade då med vår hemsida.
    Lycka till med sidan!
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3
    Ingen hemsida ännu, men hon är väldigt aktiv på en community som heter stallet.se. Där sitter hon och gör olika stallplaner i stort sett varje dag. Jag har inte hjälpt henne alls, utan hon frågat kompisar.
  6. 3
    Ingen hemsida ännu, men hon är väldigt aktiv på en community som heter stallet.se. Där sitter hon och gör olika stallplaner i stort sett varje dag. Jag har inte hjälpt henne alls, utan hon frågat kompisar.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Nej här har vi inte heller någon egen hemsida, men Astrid har sidor på stallet och kamrat.
    Dem har hon hittat till genom kompisar och gemensamt så lär de sig mer och mer om sidorna. Alltid är det någon som kan lära de andra något nytt.
  8. 4
    Nej här har vi inte heller någon egen hemsida, men Astrid har sidor på stallet och kamrat.
    Dem har hon hittat till genom kompisar och gemensamt så lär de sig mer och mer om sidorna. Alltid är det någon som kan lära de andra något nytt.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Nej ingen hemsida.... här hänger tjejerna på stardoll.se och hon har även hållt till lite på stallet.se
  10. 5
    Nej ingen hemsida.... här hänger tjejerna på stardoll.se och hon har även hållt till lite på stallet.se
  11. Medlem sedan
    May 1999
    #6
    På Stardoll kan även jag bli sittande en stund
  12. 6
    På Stardoll kan även jag bli sittande en stund
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Jag oxå, sitta o byta kläder... kolla runt i affärer... vill oxå gärna handla... men det är ju dotterns stardollar... så jag får hålla mej....
  14. 7
    Jag oxå, sitta o byta kläder... kolla runt i affärer... vill oxå gärna handla... men det är ju dotterns stardollar... så jag får hålla mej....

Liknande trådar

  1. Ni som har hemsidor
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 12:04
  2. Ni som gör hemsidor
    By Norrskenet in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 16:57
  3. Hemsidor?
    By anonnonie in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 08:49
  4. Bra hemsidor
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 17:37
  5. Hemsidor
    By Magda80 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar