Låtsaskompis?
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Låtsaskompis?

    Plötsligt har det flyttat in en björn på Helenes rum...
    Gulligt, och inget som stör mej.
    Men visst är hon egentligen för stor för låtsaskompisar? Vill minnas att äldsta dottern var yngre när hon hade sällskap av ett gäng låtsaskompisar...

    Hon pratar om björnen som "min låtsaskompis", så det är kankse bara en kul grej.

    Har era femåringar liknande för sej?
  2. 1
    Låtsaskompis? Plötsligt har det flyttat in en björn på Helenes rum...
    Gulligt, och inget som stör mej.
    Men visst är hon egentligen för stor för låtsaskompisar? Vill minnas att äldsta dottern var yngre när hon hade sällskap av ett gäng låtsaskompisar...

    Hon pratar om björnen som "min låtsaskompis", så det är kankse bara en kul grej.

    Har era femåringar liknande för sej?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Njae, inte låtsaskompis direkt, men Peter Pan kommer och hämtar Ida på nätterna ibland...
  4. 2
    Njae, inte låtsaskompis direkt, men Peter Pan kommer och hämtar Ida på nätterna ibland...
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Min äldsta dotter hade Lisa som låtsas kompis när hon var i femårsåldern. T o m runt sex tror jag.
    Lisa gjorde och "sa" (vi dottern!) allt som hon inte själv vågade. Typ "Lisa vill inte ta på sig bilbältet, Lisa vill inte äta upp maten, Lisa kladdar med vattenfärgerna...".
    Roligt ett tag men kan bli lite "tjatigt" i längden.

    Alexandra hade någon för ett tag sedan men det gick fortare över.
  6. 3
    Min äldsta dotter hade Lisa som låtsas kompis när hon var i femårsåldern. T o m runt sex tror jag.
    Lisa gjorde och "sa" (vi dottern!) allt som hon inte själv vågade. Typ "Lisa vill inte ta på sig bilbältet, Lisa vill inte äta upp maten, Lisa kladdar med vattenfärgerna...".
    Roligt ett tag men kan bli lite "tjatigt" i längden.

    Alexandra hade någon för ett tag sedan men det gick fortare över.
  7. m00n
    #4
    Tildes storebror hade en låtsaskompis, som hette "min Krister" och båodde i finland under vattnet... han var snällast och starkast och vad helst man kan tänka sig
  8. 4
    Tildes storebror hade en låtsaskompis, som hette "min Krister" och båodde i finland under vattnet... han var snällast och starkast och vad helst man kan tänka sig

Liknande trådar

  1. Låtsaskompis
    By marie69a in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 19:37
  2. Låtsaskompis
    By Cissi med G och A in forum _0307 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 11:49
  3. Låtsaskompis!
    By -MOE- in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 10:48
  4. As låtsaskompis
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 15:48
  5. Låtsaskompis??
    By Anne med Felicia -01 + hampus 19/111-04 in forum _01 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar