ORKAR inte längre!!!!!!!!!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    ORKAR inte längre!!!!!!!!!

    I juli bokade vi en Thailandsresa för familjen eftersom vi låg på Astrid Lindgren på semestern med Elliot.... Och han har ju nästan varit sjuk HELA sitt 1 åriga liv nu!

    I tis var jag först på vc...... jag har halsfluss
    sen hos en barnläkare med elliot............

    han har LUNGINFLAMMATION!!!!!!!!!!!!

    och thairesan är... på tisdag...........

    Men han är pigg glad feberfri äter massa och mår bra...
  2. 1
    ORKAR inte längre!!!!!!!!! I juli bokade vi en Thailandsresa för familjen eftersom vi låg på Astrid Lindgren på semestern med Elliot.... Och han har ju nästan varit sjuk HELA sitt 1 åriga liv nu!

    I tis var jag först på vc...... jag har halsfluss
    sen hos en barnläkare med elliot............

    han har LUNGINFLAMMATION!!!!!!!!!!!!

    och thairesan är... på tisdag...........

    Men han är pigg glad feberfri äter massa och mår bra...
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2

    Jobbigt!

    Fy vad segt. men du,pencillin gör underverk. Pa tisdag kan ni ma sa mycket bättre! Hoppas att ni kommer iväg. Halsfluss är ett elände, jag har lyckats ha det fem ganger under 2006..

    Kram.
  4. 2
    Jobbigt! Fy vad segt. men du,pencillin gör underverk. Pa tisdag kan ni ma sa mycket bättre! Hoppas att ni kommer iväg. Halsfluss är ett elände, jag har lyckats ha det fem ganger under 2006..

    Kram.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Oj då! Nä nu får det väl vara bra med sjukeriet för er del! Hur går det nu då, med resan? Ni kan väl åka iaf va?
    Hoppas att ni kryar på er snabbt....och att ni får vara friska sedan!

    Ha en härlig resa (om det blir någon) och njut av solen, för et lär ju inte komma någon hit på ett bra tag

    Kram på er
  6. 3
    Oj då! Nä nu får det väl vara bra med sjukeriet för er del! Hur går det nu då, med resan? Ni kan väl åka iaf va?
    Hoppas att ni kryar på er snabbt....och att ni får vara friska sedan!

    Ha en härlig resa (om det blir någon) och njut av solen, för et lär ju inte komma någon hit på ett bra tag

    Kram på er
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    TACK!!! Vi åker! Problemet är att jag är allergisk mot antibiotika OCH pencillin (har varit de senaste 8 åren men denna gn tålde jag den här sorten!) Och Elliot har i sitt liv tidigare fått 2 pencillinkurer som han ej har tålt men än så länge peppar peppar har han tålt denna så imorgon ÅKER VI! Ska bli sååå skönt! Vi behöver komma bort fr detta sjukdoms elände!
  8. 4
    TACK!!! Vi åker! Problemet är att jag är allergisk mot antibiotika OCH pencillin (har varit de senaste 8 åren men denna gn tålde jag den här sorten!) Och Elliot har i sitt liv tidigare fått 2 pencillinkurer som han ej har tålt men än så länge peppar peppar har han tålt denna så imorgon ÅKER VI! Ska bli sååå skönt! Vi behöver komma bort fr detta sjukdoms elände!
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Ha en trevlig resa!
  10. 5
    Ha en trevlig resa!

Liknande trådar

  1. Orkar inte längre
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 13:03
  2. Jag orkar inte längre...
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 19:07
  3. Vet inte om jag orkar längre....
    By flingo in forum Mammasnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 18:20
  4. Jag orkar inte längre
    By hemmafru? in forum Jämlikt?
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 11:21
  5. orkar inte längre....
    By bofinken v.8+5 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar