Tjoho!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Tjoho!

    Har pratat med vår snälla sjukgymnast här på jobbet och hon tycker det är helt ok att ge min akupunktur mot foglossning, trots att det inte är "jobbrelaterat"!
    Hon skulle tom ta med ett bälte till mig, vet inte om det är nåt jag måste köpa eller om det är nåt man lånar...
    I vilket fall sparar det många sköna kronor åt mig som förutom trängselskatt och parkering mitt i city bara betalar 60 kr som dras på lönen i stället för, vad kostar en akupunktör "på stan"? 300 spänn för en halvtimme?
    För att inte tala om all tid jag spar på att bara åka fyra trappor ner med hissen och tillbaka igen i jämförelse med att åka fram och tillbaka till stan...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Tjoho! Har pratat med vår snälla sjukgymnast här på jobbet och hon tycker det är helt ok att ge min akupunktur mot foglossning, trots att det inte är "jobbrelaterat"!
    Hon skulle tom ta med ett bälte till mig, vet inte om det är nåt jag måste köpa eller om det är nåt man lånar...
    I vilket fall sparar det många sköna kronor åt mig som förutom trängselskatt och parkering mitt i city bara betalar 60 kr som dras på lönen i stället för, vad kostar en akupunktör "på stan"? 300 spänn för en halvtimme?
    För att inte tala om all tid jag spar på att bara åka fyra trappor ner med hissen och tillbaka igen i jämförelse med att åka fram och tillbaka till stan...

    //A
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Men vad bra! Ibland ska man ha lite tur också
  4. 2
    Men vad bra! Ibland ska man ha lite tur också

Liknande trådar

  1. Tjoho!!
    By housewife in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 11:46
  2. tjoho!!!
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 11:09
  3. Tjoho!
    By enmama in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 19:39
  4. tjoho
    By victoria in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 13:09
  5. Tjoho tjoho tjohej!
    By mascot in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 10:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar