Men hörni!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Men hörni!

    Vad är majgruppen för gäng, har vi ingen som är gravid igen? I alla andra grupperna verkar det finnas det men i den här verkar det bli dåligt med syskon...eller är det nån som har nåt att berätta
    Kvinna, mamma, kärlek.
  2. 1
    Men hörni! Vad är majgruppen för gäng, har vi ingen som är gravid igen? I alla andra grupperna verkar det finnas det men i den här verkar det bli dåligt med syskon...eller är det nån som har nåt att berätta
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jag tänkte på det härom dagen men jag vill vänta minst två tre år till nästa.....vill njuta lääänge av varje barn men det är ju olika.....men vore ju kul om någon är det
  4. 2
    Jag tänkte på det härom dagen men jag vill vänta minst två tre år till nästa.....vill njuta lääänge av varje barn men det är ju olika.....men vore ju kul om någon är det
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Jag vill berätta!
    Att jag inte alls är gravid, bara att jag är så där förbannat pms-ig som bara Minchi kan vara. Det blidde ingen bebbe den här månaden, men jag fortsätter att bearbeta älsklingen .
  6. 3
    Jag vill berätta!
    Att jag inte alls är gravid, bara att jag är så där förbannat pms-ig som bara Minchi kan vara. Det blidde ingen bebbe den här månaden, men jag fortsätter att bearbeta älsklingen .
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Skulle ju vara svar till Gyllyan, såklart, men ni fattar ändå .
  8. 4
    Skulle ju vara svar till Gyllyan, såklart, men ni fattar ändå .
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    jassåå, är det bearbetning på G??!
    Jag vill verkligen ha fler barn, men det kommer inte sättas igång på säkert ett år iaf. Lovar dock att uppdatera!
  10. 5
    jassåå, är det bearbetning på G??!
    Jag vill verkligen ha fler barn, men det kommer inte sättas igång på säkert ett år iaf. Lovar dock att uppdatera!
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Jasså, handlar det om verbal övertalning eller mer fysisk bearbetning? I vilket fall önskar jag dig lycka till!
    Gyllyan/Linda som skulle vilja ha 2 till minst men inte ska ha ens en
  12. 6
    Jasså, handlar det om verbal övertalning eller mer fysisk bearbetning? I vilket fall önskar jag dig lycka till!
    Gyllyan/Linda som skulle vilja ha 2 till minst men inte ska ha ens en
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    inte jag...och lille G är nog den sista bebisen jag kommer ha om vi inte får en sladdis men med tanke på min ålder är det tveksamt (37 i år).

    Men i junigruppen har vi en mamma som blev gravid efter ca 2 mån ef. förlossning! så där kan vi snacka om tätingar ...visst är det märkligt att vi inte hört att någon alls är gravid igen här inne?
  14. 7
    inte jag...och lille G är nog den sista bebisen jag kommer ha om vi inte får en sladdis men med tanke på min ålder är det tveksamt (37 i år).

    Men i junigruppen har vi en mamma som blev gravid efter ca 2 mån ef. förlossning! så där kan vi snacka om tätingar ...visst är det märkligt att vi inte hört att någon alls är gravid igen här inne?
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    nu är jag nyfiken... är det bebis bearbetning på gång, dvs bebisverkstad öppen igen? ;-) eller bearbetning om ni överhuvudtaget skall ha en till bebis någon gång?? jag blev nog precis lika förvirrad som miaharbom :-) och NYFIKEN :-)

    hur eller hur så önskar jag ialla fall dig stooort lycka till!!! för helt klart vill du iallafall ha en till bebis om jag förstår dig rätt?
  16. 8
    nu är jag nyfiken... är det bebis bearbetning på gång, dvs bebisverkstad öppen igen? ;-) eller bearbetning om ni överhuvudtaget skall ha en till bebis någon gång?? jag blev nog precis lika förvirrad som miaharbom :-) och NYFIKEN :-)

    hur eller hur så önskar jag ialla fall dig stooort lycka till!!! för helt klart vill du iallafall ha en till bebis om jag förstår dig rätt?
  17. Medlem sedan
    Sep 2007
    #9
    Här är det försiktig bearbetning som pågår. Sambon vill vänta, helst 2-3 år, men jag har varit sugen på en bebis till ända sen Vanja var fem veckor! Men hur ska man få in det i karlns skalle att jag vill ha en bebis NU? Han grubblar för mycket. ;P Oroar sig för ekonomin och allt möjligt. *suck* Själv är jag helt övertygad om att vi skulle klara av en bebis till redan, men det krävs ju två för att göra ett barn..
    http://rikku.bloggplatsen.se - blogg och bilder!
  18. 9
    Här är det försiktig bearbetning som pågår. Sambon vill vänta, helst 2-3 år, men jag har varit sugen på en bebis till ända sen Vanja var fem veckor! Men hur ska man få in det i karlns skalle att jag vill ha en bebis NU? Han grubblar för mycket. ;P Oroar sig för ekonomin och allt möjligt. *suck* Själv är jag helt övertygad om att vi skulle klara av en bebis till redan, men det krävs ju två för att göra ett barn..
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    Det är bearbetning av älsklingen på gång, dvs försöka få honom att förstå att vi måste ha mera bebisar .

    Själv hade jag helst varit gravid igår...
  20. 10
    Det är bearbetning av älsklingen på gång, dvs försöka få honom att förstå att vi måste ha mera bebisar .

    Själv hade jag helst varit gravid igår...
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11
    Mmmm... Jag vill, men inte älsklingen, alltså måste han bearbetas. Mestadels verbalt. Den fysiska delen är privat .
  22. 11
    Mmmm... Jag vill, men inte älsklingen, alltså måste han bearbetas. Mestadels verbalt. Den fysiska delen är privat .
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
    Hehe... Se svar till Miaharbom.

    Nä, men jag vill ha barn tätt den här gången, och som jag har fattat älsklingen så vill han inte vänta alltför länge OM det ska bli en till, för då tycker han att han blir för gammal. Så vi får väl se vad som händer... Tyvärr vet jag att det inte bara är att beställa en till bebis så där hur lätt som helst, det kan ju ta ett tag innan det blir nån. Därför vill jag inte vänta längre nu.

    Jag förstår att du vill ha fler barn, tråkigt att det inte blir några fler... Fast du har ju tre guldklimpar, åtminstone .
  24. 12
    Hehe... Se svar till Miaharbom.

    Nä, men jag vill ha barn tätt den här gången, och som jag har fattat älsklingen så vill han inte vänta alltför länge OM det ska bli en till, för då tycker han att han blir för gammal. Så vi får väl se vad som händer... Tyvärr vet jag att det inte bara är att beställa en till bebis så där hur lätt som helst, det kan ju ta ett tag innan det blir nån. Därför vill jag inte vänta längre nu.

    Jag förstår att du vill ha fler barn, tråkigt att det inte blir några fler... Fast du har ju tre guldklimpar, åtminstone .
  25. Medlem sedan
    Dec 2006
    #13
    Jag vill men inte sambon, det lär dröja något år eller två innan den mannen vill....
    Men fler barn blir det! Frågan är när.....
  26. 13
    Jag vill men inte sambon, det lär dröja något år eller två innan den mannen vill....
    Men fler barn blir det! Frågan är när.....
  27. Medlem sedan
    Dec 2006
    #14
    Det låter precis som hemma hos oss!!
    Grubblar för mycket var ordet... större lägenhet, högre lön, jag klar med pluggandet... äsch, det funkar hur som helst!!! eller hur?
  28. 14
    Det låter precis som hemma hos oss!!
    Grubblar för mycket var ordet... större lägenhet, högre lön, jag klar med pluggandet... äsch, det funkar hur som helst!!! eller hur?
  29. Medlem sedan
    Apr 2001
    #15

    Nej, inte här inte...

    ... vi är rätt nöjda som det är. Precis som vi sa efter barn nr 2 också.

    Kram,
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  30. 15
    Nej, inte här inte... ... vi är rätt nöjda som det är. Precis som vi sa efter barn nr 2 också.

    Kram,
  31. Medlem sedan
    Sep 2007
    #16
    Ja, absolut! Jag vill ju absolut inte ha en massa år mellan mina barn. Min syster har extremt långt mellan sina barn och det avskräcker, kan jag säga. Tre barn på 15, 7 och 1.. Jojo, de leker nog mycket tillsammans.. eller inte. Så jag har sagt MAX två år mellan barnen vill jag ha och sambon säger snarare MINST två år. Så det brister lite i kommunikationen. Han förstår inte vad det är jag säger.
    http://rikku.bloggplatsen.se - blogg och bilder!
  32. 16
    Ja, absolut! Jag vill ju absolut inte ha en massa år mellan mina barn. Min syster har extremt långt mellan sina barn och det avskräcker, kan jag säga. Tre barn på 15, 7 och 1.. Jojo, de leker nog mycket tillsammans.. eller inte. Så jag har sagt MAX två år mellan barnen vill jag ha och sambon säger snarare MINST två år. Så det brister lite i kommunikationen. Han förstår inte vad det är jag säger.
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17
    tänkte också på det där...jag skulle tänka mig att ha en fyra men då måste vi byta hus, bil och så..
    näää nu är jag nog rätt nöjd med 3 härliga prinsessor!!!
  34. 17
    tänkte också på det där...jag skulle tänka mig att ha en fyra men då måste vi byta hus, bil och så..
    näää nu är jag nog rätt nöjd med 3 härliga prinsessor!!!
  35. Medlem sedan
    Mar 1999
    #18
    Nä, inte än. Men en trea ska vi ha, nån gång (om d går så klart) Men väntar nått år till, lr två. Vill ha lagom tätt den här gången. Men vi får se. Egentligen skulle man passat på nu när jag har braig fp
    Kram
  36. 18
    Nä, inte än. Men en trea ska vi ha, nån gång (om d går så klart) Men väntar nått år till, lr två. Vill ha lagom tätt den här gången. Men vi får se. Egentligen skulle man passat på nu när jag har braig fp
    Kram
  37. Medlem sedan
    Nov 2002
    #19
    Tar det lite lugnt, för övrigt ska man ju mötas i sängen någon gång också... Lånade ut Ludvig till morföräldrarna här om helgen, det var bra det!

    Men syskon får vänta lite. Inte allt för länge dock.
  38. 19
    Tar det lite lugnt, för övrigt ska man ju mötas i sängen någon gång också... Lånade ut Ludvig till morföräldrarna här om helgen, det var bra det!

    Men syskon får vänta lite. Inte allt för länge dock.
  39. Svaaaagt
    #20
    Jo jag är Hihi
  40. 20
    Jo jag är Hihi
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hörni
    By Sparv in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 13:09
  2. Nej hörni.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 10:07
  3. Näe hörni
    By MIA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 23:52
  4. Nä, hörni
    By MIA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 12:56
  5. Hörni!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 22:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar