Luktar illa under löp?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Luktar illa under löp?

    Vår dam löper för första gången och har gjort det sedan 3/1 (alltså inne på sin andra vecka). Idag droppar hon mindre, men har börjat lukta illa. Är detta normalt (har inte varit med om det med tidigare tikar) eller kan det tyda på en inflammation? Tacksam för svar.
  2. 1
    Luktar illa under löp? Vår dam löper för första gången och har gjort det sedan 3/1 (alltså inne på sin andra vecka). Idag droppar hon mindre, men har börjat lukta illa. Är detta normalt (har inte varit med om det med tidigare tikar) eller kan det tyda på en inflammation? Tacksam för svar.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Min tik luktar väldigt illa under löp. Så illa så att jag i början också undrade om det verkligen skulle lukta så. Men så fort hon har löpt klart så slutar det. Badar henne också när hon är klar, mest för att hanen först då tappar intresset helt.
  4. 2
    Min tik luktar väldigt illa under löp. Så illa så att jag i början också undrade om det verkligen skulle lukta så. Men så fort hon har löpt klart så slutar det. Badar henne också när hon är klar, mest för att hanen först då tappar intresset helt.

Liknande trådar

  1. Jag luktar illa!
    By Blä! in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 20:24
  2. jag luktar illa!
    By inget dass in forum Medelålders 45+
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 13:37
  3. Det luktar illa
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 10:22
  4. Luktar illa
    By kayak in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 09:26
  5. Luktar illa
    By Mamman in forum Barnsjukdomar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar