4års koll
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    4års koll

    här också. Det gick över föväntan, han fixade det mesta men talet är ju sent, men det visst vi ju. Gick galant att rita gubbar o klippa med sax. Loke är 108 cm och väger 19,5 kg!
    - Mamma till 4:Emelie-94, Emmy-97, Loke dec-03 och Lias aug-06-
  2. 1
    4års koll här också. Det gick över föväntan, han fixade det mesta men talet är ju sent, men det visst vi ju. Gick galant att rita gubbar o klippa med sax. Loke är 108 cm och väger 19,5 kg!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Här med

    och Elias är rätt liten 104 cm och vägde 15 kg, min lilla mygga. Annars gick allt jättebra och jag hade sagt till honom innan att vi var tvugna att vara lite snabba så det vore kanon om han ville göra det som sköterskan bad honom göra och jag har nästan aldrig sett honom SÅ snabb och samarbetsvillig De kan om de vill!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Här med och Elias är rätt liten 104 cm och vägde 15 kg, min lilla mygga. Annars gick allt jättebra och jag hade sagt till honom innan att vi var tvugna att vara lite snabba så det vore kanon om han ville göra det som sköterskan bad honom göra och jag har nästan aldrig sett honom SÅ snabb och samarbetsvillig De kan om de vill!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Här också!

    Även Johanna klarade allt galant. Vågen visade 17 kg och hon var 106 cm lång. Storasyrran som blir 6 i april var också med och vägde och mättes. Hon och Johanna vägde lika mycket och Amanda var endst 4 cm längre, 110 cm.
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  6. 3
    Här också! Även Johanna klarade allt galant. Vågen visade 17 kg och hon var 106 cm lång. Storasyrran som blir 6 i april var också med och vägde och mättes. Hon och Johanna vägde lika mycket och Amanda var endst 4 cm längre, 110 cm.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4

    Var kul..

    att det gick bra för Loke. Och talet kommer ju att komma igång förr eller senare. Moa ska gå på 4-årskontrollen nästa tisdag. Återkommer med rapport!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  8. 4
    Var kul.. att det gick bra för Loke. Och talet kommer ju att komma igång förr eller senare. Moa ska gå på 4-årskontrollen nästa tisdag. Återkommer med rapport!
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Cesar klarade sig också... Det kändes som att han tyckte det var kul till och med. Sköterskan sa att hans teckning var på en 5-årings nivå så det var ju lite roligt (smygskryt). Han är 104,5 cm och väger 18 kg.

    Eleonor m C04 & B05
  10. 5
    Cesar klarade sig också... Det kändes som att han tyckte det var kul till och med. Sköterskan sa att hans teckning var på en 5-årings nivå så det var ju lite roligt (smygskryt). Han är 104,5 cm och väger 18 kg.

    Eleonor m C04 & B05
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Ja visst kan de om de vill:-)
  12. 6
    Ja visst kan de om de vill:-)
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Bra att det gick bra för Johanna!
  14. 7
    Bra att det gick bra för Johanna!
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Blir kul att se er rapport! Lycka till!
  16. 8
    Blir kul att se er rapport! Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Skryt du bara! Det får man:-)
  18. 9
    Skryt du bara! Det får man:-)
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    Var på kollen igår, och Rasmus klarade sig! *S*
    Han är 105 cm och väger 17.2 kg, och BM var mycket imponerad över hans samarbetsvilja, sociala sätt, förmåga att koncentrera sig och att han talar så bra. Men det är inte så märkligt eftersom han inte gör så mycket mer än att talar heeeeela tiden
    ;0)
  20. 10
    Var på kollen igår, och Rasmus klarade sig! *S*
    Han är 105 cm och väger 17.2 kg, och BM var mycket imponerad över hans samarbetsvilja, sociala sätt, förmåga att koncentrera sig och att han talar så bra. Men det är inte så märkligt eftersom han inte gör så mycket mer än att talar heeeeela tiden
    ;0)
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11
    skratt....JA visst pratar 4åringar mkt!!Det babblas nästan dygnet runt här.Kul att det gick så bra!!!!
  22. 11
    skratt....JA visst pratar 4åringar mkt!!Det babblas nästan dygnet runt här.Kul att det gick så bra!!!!
  23. Medlem sedan
    Apr 2003
    #12
    Det är en evig svada, han är inte ens tyst på natten *S*
    Undrar vad som skulle hända om han var tyst i en timme, skulle skallen sprängas? *S*
  24. 12
    Det är en evig svada, han är inte ens tyst på natten *S*
    Undrar vad som skulle hända om han var tyst i en timme, skulle skallen sprängas? *S*

Liknande trådar

  1. Nu ska vi snart ha 4års kalas!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 10:04
  2. Vad leker era 4års tjejer med?
    By Gullan in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 21:18
  3. 4års present??
    By cecilianig in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 21:34
  4. 4års kalas - presentips?!
    By Stella* in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 19:02
  5. 4års koll, kalas och glasögon!
    By mariann_81 in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar