Sovit hela natten.
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Sovit hela natten.

    Vi är ju rätt bortskämda med att få sova om nätterna med vår lillkille, eftersom han får mat genom på natten. Fast dom tre första månaderna i hans liv blev det inte många timmars sömn så vi hade lite att ta igen.
    Nu inatt så tänkte jag att jag skulle prova att inte koppla matpumpen för egentligen behöver han inte den, det är bara vi som vill göda honom lite.
    Jag tänkte mig att han skulle vakna ett par ggr iallafall för att äta, eftersom han är van med att få mat, men icke sa nicke han vaknade först vid 06.00 och var inte ens ledsen och skrek efter mat, men jag gjorde en flaska och sen så somnade han om till 8.30 bredvid mig, så mysigt. Annars går han upp punktligt 06.45 varje morgon och omöjlig att få honom somna om.
    Ska prova inatt igen och kolla om det var en engångs företelse.
    Vicketick nu med fyra underverk här hemma.
    Isac -94, Adam -99, Victoria -02 och David 07.04.20.
  2. 1
    Sovit hela natten. Vi är ju rätt bortskämda med att få sova om nätterna med vår lillkille, eftersom han får mat genom på natten. Fast dom tre första månaderna i hans liv blev det inte många timmars sömn så vi hade lite att ta igen.
    Nu inatt så tänkte jag att jag skulle prova att inte koppla matpumpen för egentligen behöver han inte den, det är bara vi som vill göda honom lite.
    Jag tänkte mig att han skulle vakna ett par ggr iallafall för att äta, eftersom han är van med att få mat, men icke sa nicke han vaknade först vid 06.00 och var inte ens ledsen och skrek efter mat, men jag gjorde en flaska och sen så somnade han om till 8.30 bredvid mig, så mysigt. Annars går han upp punktligt 06.45 varje morgon och omöjlig att få honom somna om.
    Ska prova inatt igen och kolla om det var en engångs företelse.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    mat genom pumpen ska det stå i början av inlägget .
  4. 2
    mat genom pumpen ska det stå i början av inlägget .
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Vad skönt! Elis har bara sovit en hel natt, men det var nyårsnatten av alla nätter! Han vet vad hans mamma och pappa behöver!

    kram
  6. 3
    Vad skönt! Elis har bara sovit en hel natt, men det var nyårsnatten av alla nätter! Han vet vad hans mamma och pappa behöver!

    kram

Liknande trådar

  1. sovit hela natten
    By miss_tessan82 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 19:41
  2. Sovit hela natten!!!
    By tuva06 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 10:35
  3. Jag har sovit hela natten!!!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 08:49
  4. Har sovit hela natten!!!!
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 15:46
  5. Ida har sovit hela natten!!!!!!
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar