tips på pipmugg?
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    tips på pipmugg?

    Hej!

    Nån som har en bra pipmugg som inte läcker. Hade en jättebra till Ella med bra tillslutande lock. Men nu har jag inte hittar nån som funkar så bra.
  2. 1
    tips på pipmugg? Hej!

    Nån som har en bra pipmugg som inte läcker. Hade en jättebra till Ella med bra tillslutande lock. Men nu har jag inte hittar nån som funkar så bra.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Avent har bra pipar som man använder istället för vanlig nappflaskenapp till deras nappflaskor, de kan man skaka utan att de läcker. Vi köpte två eftersom jag vet andra som har bra erfarenhet av dom men A har inte alls fattat vitsen med flaska/mugg så de ligger oanvända :/
  4. 2
    Avent har bra pipar som man använder istället för vanlig nappflaskenapp till deras nappflaskor, de kan man skaka utan att de läcker. Vi köpte två eftersom jag vet andra som har bra erfarenhet av dom men A har inte alls fattat vitsen med flaska/mugg så de ligger oanvända :/
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag har bambinos. Markus klarar av att suga ur den. Vissa tycker att man måste ta i jättemycket för att få i sig någon vätska men jag tycker den är super. Läcker inte en droppe!
  6. 3
    Jag har bambinos. Markus klarar av att suga ur den. Vissa tycker att man måste ta i jättemycket för att få i sig någon vätska men jag tycker den är super. Läcker inte en droppe!

Liknande trådar

  1. Pipmugg?
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 15:01
  2. Pipmugg?
    By Lilla A in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 18:43
  3. Pipmugg?
    By Mathea in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 20:17
  4. Pipmugg?
    By -Jojjo- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 18:18
  5. Thelmas pipmugg...
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar