Här vill jag vara.
Många barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Här vill jag vara.

    HAr två barn, 7 och 5½ men vill ha en liten till. Jag har läst en hel del och förstår ju att det blir ju naturligtvis mera jobb, men mina är ju endå såpass stora nu så de blir ju inte det där springa och passa på hela tiden.
    Min sambo är inte lika övertygad. Ser mest nackdelar även om "dest skulle vara mysigt."
    Får se om jag hamnar här en dag. Hopppas de.
  2. 1
    Här vill jag vara. HAr två barn, 7 och 5½ men vill ha en liten till. Jag har läst en hel del och förstår ju att det blir ju naturligtvis mera jobb, men mina är ju endå såpass stora nu så de blir ju inte det där springa och passa på hela tiden.
    Min sambo är inte lika övertygad. Ser mest nackdelar även om "dest skulle vara mysigt."
    Får se om jag hamnar här en dag. Hopppas de.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej och lycka till med övertalning av mannen! Min var inte heller så intresserad av en trea, men när hon väl kom blev familjen komplett på nåt sätt Mina andra barn var också lite större: 7,5 resp 5 då lillasyster föddes, och jag har bara gott att säga om det. De flesta trebarnsfamiljer jag känner har inte tyckt att steget från 2 till 3 barn har känts särskilt stort, speciellt inte när man som vi inte har alla tre tätt.
  4. 2
    Hej och lycka till med övertalning av mannen! Min var inte heller så intresserad av en trea, men när hon väl kom blev familjen komplett på nåt sätt Mina andra barn var också lite större: 7,5 resp 5 då lillasyster föddes, och jag har bara gott att säga om det. De flesta trebarnsfamiljer jag känner har inte tyckt att steget från 2 till 3 barn har känts särskilt stort, speciellt inte när man som vi inte har alla tre tätt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    massor med lycka till!

  6. 3
    massor med lycka till!

Liknande trådar

  1. Nä nu får det vara nog ! Jag vill hem !
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 20:07
  2. Vill och vill inte vara gravid!
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:17
  3. Vill vara här
    By Daggdroppen in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 08:41
  4. vill vara fin...
    By zooropa in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 08:09
  5. Här vill jag vara!!
    By Tjorven dag 20 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar