Deja Vu 10.30 i morrn?
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Deja Vu 10.30 i morrn?

    Jag vill också komma, tur jag tittade in här och såg att det inte blir något hos Dixel i morrn! (Krya på sambon!) Men om jag räknar rätt blir vi nu 6 stycken med mig, och så många vagnar och barnstolar funkar väl inte där? Ska vi ses där o gå vidare i såna fall?
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Deja Vu 10.30 i morrn? Jag vill också komma, tur jag tittade in här och såg att det inte blir något hos Dixel i morrn! (Krya på sambon!) Men om jag räknar rätt blir vi nu 6 stycken med mig, och så många vagnar och barnstolar funkar väl inte där? Ska vi ses där o gå vidare i såna fall?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Sju är vi nog uppe i nu!
  4. 2
    Sju är vi nog uppe i nu!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Okej men vi ses ändå på Deja Vu alltså?
  6. 3
    Okej men vi ses ändå på Deja Vu alltså?
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Det går att ställa vagnar utanför tänker jag och man kan ju ha sitt barn i knät eller soffan

    Men är det väldigt fullt kan vi ju gå ngn annanstans, men jag tycker vi ses utanför där så får vi se hur det verkar.
  8. 4
    Det går att ställa vagnar utanför tänker jag och man kan ju ha sitt barn i knät eller soffan

    Men är det väldigt fullt kan vi ju gå ngn annanstans, men jag tycker vi ses utanför där så får vi se hur det verkar.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Lägger till att Ringen också blivit så poppis att det ör huggsexa om både sofforna och stolarna där med
  10. 5
    Lägger till att Ringen också blivit så poppis att det ör huggsexa om både sofforna och stolarna där med
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Okidoki, ses på dejavu om ett par timmar!
  12. 6
    Okidoki, ses på dejavu om ett par timmar!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7

    hade ni trevligt?+ lite annat.

    Hoppas ni hade trevligt.
    Jag kom iväg från ögonläkaren först vid 13, kändes inte som det var någon mening att svänga förbi ens . Var det ett bra ställe att fika på? Jag som var så sugen på att få träffa alla, men var bara tvungen att få den här testen gjord. Tredje gången vi var inne för att försöka. Det gick bra och det visade inga missbildningar på ögonen som jag var rädd för, men hans syn är utvecklad som ungenfär en tre månaders bebis . När ska man få slappna av lite? Ja man får ta en dag i taget och just nu ligger operationen inom räckhåll och det känns som man oroar sig tillräckligt för den, för att få in mer.
    Kram
  14. 7
    hade ni trevligt?+ lite annat. Hoppas ni hade trevligt.
    Jag kom iväg från ögonläkaren först vid 13, kändes inte som det var någon mening att svänga förbi ens . Var det ett bra ställe att fika på? Jag som var så sugen på att få träffa alla, men var bara tvungen att få den här testen gjord. Tredje gången vi var inne för att försöka. Det gick bra och det visade inga missbildningar på ögonen som jag var rädd för, men hans syn är utvecklad som ungenfär en tre månaders bebis . När ska man få slappna av lite? Ja man får ta en dag i taget och just nu ligger operationen inom räckhåll och det känns som man oroar sig tillräckligt för den, för att få in mer.
    Kram
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Åh jag hade så dåligt samvete att jag inte svarade på ditt SMS, men jag har haft full rulle hela dagen. Ja, det var trevligt, men vi saknade er!

    Förstår att du oroar dig, det ordnar sig säkert! Kram
  16. 8
    Åh jag hade så dåligt samvete att jag inte svarade på ditt SMS, men jag har haft full rulle hela dagen. Ja, det var trevligt, men vi saknade er!

    Förstår att du oroar dig, det ordnar sig säkert! Kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    det ska du absolut inte ha! Jag ville bara meddela att vi inte kom så ni inte satt och väntade. Vi ses en annan gång, för fika vill vi göra och träffa er.
  18. 9
    det ska du absolut inte ha! Jag ville bara meddela att vi inte kom så ni inte satt och väntade. Vi ses en annan gång, för fika vill vi göra och träffa er.
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Det var trevligt, Cat hälsade från dig! Förstår att du oroar dig, men David är ju en stark kille och du med, stark tjej alltså . Hoppas vi ses på måndag.

    kram
  20. 10
    Det var trevligt, Cat hälsade från dig! Förstår att du oroar dig, men David är ju en stark kille och du med, stark tjej alltså . Hoppas vi ses på måndag.

    kram

Liknande trådar

  1. Deja Vu
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 21:39
  2. Deja' vu..
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 20:35
  3. Déja vù!
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 10:07
  4. Deja vu...
    By Padre_M in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 01:04
  5. Déjà vu
    By Fia_med_3 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 17:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar