viktväktarna
Träning
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    viktväktarna

    jag vill bara säga att jag har i morgon varit med i viktväktarna i en vecka och räknat mina första points.Det känns bra och jag känner mig stålt och nyttig.Men vågen säger säkert ingenting i morgon .Men förhoppningsvis har jag gått ner ett halv kg.Jag har börjat mitt nya liv och jag vill ha nått min målvikt den 29 feb så jag kan fria till min gubbe!
  2. 1
    viktväktarna jag vill bara säga att jag har i morgon varit med i viktväktarna i en vecka och räknat mina första points.Det känns bra och jag känner mig stålt och nyttig.Men vågen säger säkert ingenting i morgon .Men förhoppningsvis har jag gått ner ett halv kg.Jag har börjat mitt nya liv och jag vill ha nått min målvikt den 29 feb så jag kan fria till min gubbe!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Grattis till starten på ditt nya liv! Jättebra gjort. Jag gick med i VV sommaren-04 och fem månader senare var jag 18 kilo lättare. Kunde jag så kan du!

    Vill passa på att tipsa dig om snacket "Vikt", där finns flera andra som är med i VV som du kan utbyta erfarenheter med.
  4. 2
    Grattis till starten på ditt nya liv! Jättebra gjort. Jag gick med i VV sommaren-04 och fem månader senare var jag 18 kilo lättare. Kunde jag så kan du!

    Vill passa på att tipsa dig om snacket "Vikt", där finns flera andra som är med i VV som du kan utbyta erfarenheter med.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag är också med i viktväktarna, och räknar du points så funkar det:-) Om det är något du undrar över så finns jag med på "Vikt"-snacket som Mrs Hyde tipsade om.
  6. 3
    Jag är också med i viktväktarna, och räknar du points så funkar det:-) Om det är något du undrar över så finns jag med på "Vikt"-snacket som Mrs Hyde tipsade om.

Liknande trådar

  1. Om viktväktarna
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 18:42
  2. Viktväktarna.
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 17:26
  3. viktväktarna
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 16:11
  4. viktväktarna
    By MirraLee in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 10:49
  5. Viktväktarna då och nu?
    By -EB- in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 16:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar