Dansar ni?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Dansar ni?

    Till vad?
    Vid vilka tillfällen?
    Med er respektive?
    Med andra?
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Dansar ni? Till vad?
    Vid vilka tillfällen?
    Med er respektive?
    Med andra?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Dansar aldrig!

    Om jag är nykter och dansar så känner jag bara "hjälp, vad håller jag på med? Vad gör jag här? Snälla ta mig härifrån"
    Ingen trevlig känsla.

    Om jag däremot är full och dansar så känner ALLA ANDRA "Hjälp, vad håller hon på med? Vad gör hon här? Snälla, ta henne härifrån!"

    Av den anlednignen dansar jag inte alls

  4. 2
    Dansar aldrig!

    Om jag är nykter och dansar så känner jag bara "hjälp, vad håller jag på med? Vad gör jag här? Snälla ta mig härifrån"
    Ingen trevlig känsla.

    Om jag däremot är full och dansar så känner ALLA ANDRA "Hjälp, vad håller hon på med? Vad gör hon här? Snälla, ta henne härifrån!"

    Av den anlednignen dansar jag inte alls

  5. Gretah
    #3
    Jag dansar linedance en gång i veckan. Det är sketakul.
    Det är jag och dottern som började tillsammans på det förra terminen. Men annars blir det inget dansa av längre. Tyvärr. Är aldrig ute helt enkelt.
  6. 3
    Jag dansar linedance en gång i veckan. Det är sketakul.
    Det är jag och dottern som började tillsammans på det förra terminen. Men annars blir det inget dansa av längre. Tyvärr. Är aldrig ute helt enkelt.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Japp. Hemma varja dag, och då till allt möjligt - men mest luftgitarrsvänlig musik. Ute dansar jag till det de spelar där.
    Jag har ju ingen respektive, men jag dansar med mina vänner.

    Och nej, oftast dansar jag inte nykter (på lokal då, hemma är jag oftast inte särskilt berusad ).
  8. 4
    Japp. Hemma varja dag, och då till allt möjligt - men mest luftgitarrsvänlig musik. Ute dansar jag till det de spelar där.
    Jag har ju ingen respektive, men jag dansar med mina vänner.

    Och nej, oftast dansar jag inte nykter (på lokal då, hemma är jag oftast inte särskilt berusad ).
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Egna svar:

    Till vad?
    Bra musik ex. house, rnb
    Vid vilka tillfällen?
    klubbar
    Med er respektive?
    ja
    Med andra?
    ja

    Men ALDRIG styrdans , inte ens tryckare
  10. 5
    Egna svar:

    Till vad?
    Bra musik ex. house, rnb
    Vid vilka tillfällen?
    klubbar
    Med er respektive?
    ja
    Med andra?
    ja

    Men ALDRIG styrdans , inte ens tryckare
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Till vad?Allt möjligt igår tog jag en sväng om på jobbet utan musik...
    Vid vilka tillfällen?Alla möjliga
    Med er respektive?Ja
    Med andra?Ja
  12. 6
    Till vad?Allt möjligt igår tog jag en sväng om på jobbet utan musik...
    Vid vilka tillfällen?Alla möjliga
    Med er respektive?Ja
    Med andra?Ja
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    I princip bara hemma med barnen. Dans är verkligen inte min grej, vilket gjorde ungdomens disco-besök rätt trista...
  14. 7
    I princip bara hemma med barnen. Dans är verkligen inte min grej, vilket gjorde ungdomens disco-besök rätt trista...
  15. magnolia
    #8
    Nej, haha, ALDRIG med maken. Han dansar inte. Aldrig. Jag själv är Askungen personifierad och kommer liksom aldrig till någon bal på slottet.
  16. 8
    Nej, haha, ALDRIG med maken. Han dansar inte. Aldrig. Jag själv är Askungen personifierad och kommer liksom aldrig till någon bal på slottet.
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9

    Jag vill :)

    Jag skulle vilja gå kurs hos Tony Irving och lära mig dansa så där vackert och graciöst
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  18. 9
    Jag vill :) Jag skulle vilja gå kurs hos Tony Irving och lära mig dansa så där vackert och graciöst
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10
    Älskar att dansar

    Till vad? Det mesta...R&B gamla... 70 talslåter..disco...motown bara det inte är schlager eller dansband
    Vid vilka tillfällen?
    De få gånger jag gå ut eller på fest...hemma...på "gym", har gått kurs i både reggaeton och lap dance aerobic
    Med er respektive?
    Händer det ochså
    Med andra?
    Visst...
  20. 10
    Älskar att dansar

    Till vad? Det mesta...R&B gamla... 70 talslåter..disco...motown bara det inte är schlager eller dansband
    Vid vilka tillfällen?
    De få gånger jag gå ut eller på fest...hemma...på "gym", har gått kurs i både reggaeton och lap dance aerobic
    Med er respektive?
    Händer det ochså
    Med andra?
    Visst...
  21. Medlem sedan
    Sep 2001
    #11
    Oftast försöker jag bara dansa i bilen i morgontrafiken om det råkar vara bra musik. Men lite trångt är det ju nog.
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  22. 11
    Oftast försöker jag bara dansa i bilen i morgontrafiken om det råkar vara bra musik. Men lite trångt är det ju nog.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Jag dansar aldrig nykter stämmer inte på mig Jag kan dansa lite närsom... Nu är jag ju rockare i första hand, och till det är det väl mindre dans och mer hoppande och diggande *s* Men går jag ut på klubb eller så så kan jag dansa till det mesta, och är jag på en tillställning där det spelas sådant kan jag mycket väl dansa foxtrott eller vals och så med... Och men den som vill
  24. 12
    Jag dansar aldrig nykter stämmer inte på mig Jag kan dansa lite närsom... Nu är jag ju rockare i första hand, och till det är det väl mindre dans och mer hoppande och diggande *s* Men går jag ut på klubb eller så så kan jag dansa till det mesta, och är jag på en tillställning där det spelas sådant kan jag mycket väl dansa foxtrott eller vals och så med... Och men den som vill
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13

    Men det stämmer på mig :)

    Dansar istort sett aldrig nykter, för jag dansar så dåligt så det känns obekvämt,. Turligt nog förvandlas jag till världens discodrottning när jag druckit lite och kan dansa jättebra då.
    Konstigt egentligen....
  26. 13
    Men det stämmer på mig :) Dansar istort sett aldrig nykter, för jag dansar så dåligt så det känns obekvämt,. Turligt nog förvandlas jag till världens discodrottning när jag druckit lite och kan dansa jättebra då.
    Konstigt egentligen....
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Inte så mkt numera men tidigare dessto mer.
    Var på "styrdans" från en 15 års ålder och börjde sen träna bugg med min sambo och tävlingsdansade några år.
    På dans dansar man med alla man bara hinner med
  28. 14
    Inte så mkt numera men tidigare dessto mer.
    Var på "styrdans" från en 15 års ålder och börjde sen träna bugg med min sambo och tävlingsdansade några år.
    På dans dansar man med alla man bara hinner med
  29. Medlem sedan
    Jul 2003
    #15
    Jodå- men helst när jag är ensam. Min dans leder tankarna till en kreatur som lider av galna kosjuka och det vill man ju bespara omgivningen *omtänksam*
  30. 15
    Jodå- men helst när jag är ensam. Min dans leder tankarna till en kreatur som lider av galna kosjuka och det vill man ju bespara omgivningen *omtänksam*
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    Hehe, jag dansar lika illa/bra oavsett Däremot så SJUNGER jag fantastiskt om jag druckit *s*
  32. 16
    Hehe, jag dansar lika illa/bra oavsett Däremot så SJUNGER jag fantastiskt om jag druckit *s*

Liknande trådar

  1. Jag dansar och ler!!!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 08:49
  2. Moa dansar o dansar o dansar:)
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 15:34
  3. Vem är det som dansar?
    By Plingeling in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 12:10
  4. Dansar in här
    By emalin in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 18:21
  5. Jag dansar!
    By annelie43 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 11:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar