Halsfluss :(
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Halsfluss :(

    Imorse vaknade även jag med ont i halsen så det bar iväg till doktorn med hela familjen och diagnosen blev halsfluss. A har klarat sig med vi föräldrar står på penicellin i 10 dagar, men redan på fredag ska vi inte smitta längre.
  2. 1
    Halsfluss :( Imorse vaknade även jag med ont i halsen så det bar iväg till doktorn med hela familjen och diagnosen blev halsfluss. A har klarat sig med vi föräldrar står på penicellin i 10 dagar, men redan på fredag ska vi inte smitta längre.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Urs, stackars er! Det är hemskt att ha halsfluss! (Jag får det superlätt...)

    Tydligen så är det så att små bebisar (barn under 1 år) väldigt sällan får halsfluss, jag träffade en underbart gullig läkare i julhelgerna på jouren när jag var inne med mig och Daniel för att kolla upp om vi blivit smittade av storebror...
    Hon berättade att det tydligen gick mycket halsfluss (på två pass hade över hälften av hennes patienter blivit hemskickade med samma diagnos; halsfluss) och hon berättade även att det är mycket svårare för bebisar att få en halsfluss (varför vet jag inte, men jag litade på henne *ler*)- så förhoppningsvis är det bara ni vuxna som får knapra medicin nu...

    KRYA PÅ ER! KRAM!
  4. 2
    Urs, stackars er! Det är hemskt att ha halsfluss! (Jag får det superlätt...)

    Tydligen så är det så att små bebisar (barn under 1 år) väldigt sällan får halsfluss, jag träffade en underbart gullig läkare i julhelgerna på jouren när jag var inne med mig och Daniel för att kolla upp om vi blivit smittade av storebror...
    Hon berättade att det tydligen gick mycket halsfluss (på två pass hade över hälften av hennes patienter blivit hemskickade med samma diagnos; halsfluss) och hon berättade även att det är mycket svårare för bebisar att få en halsfluss (varför vet jag inte, men jag litade på henne *ler*)- så förhoppningsvis är det bara ni vuxna som får knapra medicin nu...

    KRYA PÅ ER! KRAM!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Skönt att ni gick till doktorn så ni blir bättre! Krya på er.
    Kram
  6. 3
    Skönt att ni gick till doktorn så ni blir bättre! Krya på er.
    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Ånej! Hoppas liten klarar sig och att ni kryar på er!
  8. 4
    Ånej! Hoppas liten klarar sig och att ni kryar på er!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Usch, halsfluss är inget kul...

    Krya på er!

    Kram
  10. 5
    Usch, halsfluss är inget kul...

    Krya på er!

    Kram
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    Vad trist-ni som haft/har det tufft redan men As sovvanor..Har det blivit bättre?

    Hoppas ni kryar på er snart!
    Kram
  12. 6
    Vad trist-ni som haft/har det tufft redan men As sovvanor..Har det blivit bättre?

    Hoppas ni kryar på er snart!
    Kram

Liknande trådar

  1. halsfluss?
    By Monica med 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 22:14
  2. halsfluss...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 16:04
  3. Halsfluss :(
    By Ansan m A&T in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 19:25
  4. Halsfluss
    By Jordgubben in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 17:31
  5. Halsfluss?
    By Maybe-baby in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 15:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar