Nea i Karlstad
Småbarn
  1. Också 054
    #1

    Nea i Karlstad

    Tack! Det hade jag ingen aning om, Haga börjar bli så otroligt mysigt! Får genast skicka dit en spion Jag har hört rykten om att Rabalder ska öppna i stan, kanske i en av de tomma lokalerna då? Vet du något om det?
  2. 1
    Nea i Karlstad Tack! Det hade jag ingen aning om, Haga börjar bli så otroligt mysigt! Får genast skicka dit en spion Jag har hört rykten om att Rabalder ska öppna i stan, kanske i en av de tomma lokalerna då? Vet du något om det?
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Hur gamla barn har du då? För affären i Haga hade tyvärr mest i små storlekar. Jag som behöver 110 och 122 hittade typ en tröja... Men jag var där när de öppnade så kanske hade jag otur och allt var slut....

    Nea hade de nån rea då? Jag har bara varit in en enda gång....
  4. 2
    Hur gamla barn har du då? För affären i Haga hade tyvärr mest i små storlekar. Jag som behöver 110 och 122 hittade typ en tröja... Men jag var där när de öppnade så kanske hade jag otur och allt var slut....

    Nea hade de nån rea då? Jag har bara varit in en enda gång....
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Jag var inne på Pricken för ett par veckor sen. Då hade de lite rea med 30% och lite med 50%. Hittade dock inget jag letat efter just då. Håller med om att det var mycket småstorlekar.
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  6. 3
    Jag var inne på Pricken för ett par veckor sen. Då hade de lite rea med 30% och lite med 50%. Hittade dock inget jag letat efter just då. Håller med om att det var mycket småstorlekar.

Liknande trådar

  1. Karlstad anyone?
    By *CuP* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 11:44
  2. Karlstad?
    By Anonym in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-01, 13:25
  3. Nea i Karlstad
    By Li-- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 11:17
  4. Karlstad!
    By Erindriel in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 18:32
  5. BVC i Karlstad...
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum En bra idé
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar