Dixel!
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Dixel!

    Glmde bort att du bjudit in till fika på onsdag när jag la in om fika på tisdag. Hur mår ni? Ska vi ses hos dig eller ska vi ta fika på stan på tisdag? Eller både och?
  2. 1
    Dixel! Glmde bort att du bjudit in till fika på onsdag när jag la in om fika på tisdag. Hur mår ni? Ska vi ses hos dig eller ska vi ta fika på stan på tisdag? Eller både och?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Det är ingen fara

    Vi mår mycket bättre, alla prickarna i halsen är borta nu så i nästa vecka vågar vi oss nog ut igen.
    Det är nog bättre att skuta lite på hemmahosfikan, M har skolarbeten han behöver ha klart denna veckan så vi har tänkt smita iväg och lämna honnom ensam hemma så mycket som möjligt

    Tisdagsfika funkar jättebra, hade ni bestämt var än?
  4. 2
    Det är ingen fara

    Vi mår mycket bättre, alla prickarna i halsen är borta nu så i nästa vecka vågar vi oss nog ut igen.
    Det är nog bättre att skuta lite på hemmahosfikan, M har skolarbeten han behöver ha klart denna veckan så vi har tänkt smita iväg och lämna honnom ensam hemma så mycket som möjligt

    Tisdagsfika funkar jättebra, hade ni bestämt var än?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Nej, ingen plats bestämd än. Har du ngt förslag? enl Johan ska det finnas ett bra fik för vagnar på Odengatan, vid Surbrunnsgatan ungefär på södra sidan. Kommer inte ihåg vad det heter nu dock.
  6. 3
    Nej, ingen plats bestämd än. Har du ngt förslag? enl Johan ska det finnas ett bra fik för vagnar på Odengatan, vid Surbrunnsgatan ungefär på södra sidan. Kommer inte ihåg vad det heter nu dock.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Kan det vara Gino's (heter numera NaGo eller något liknande) han menar? Eller kanske Thelins (heter numera dubbelW)? De ligger mitt emot varandra på odengatan, precis vid Stadsbibblan (men på andra sidan sveavägen.

    Båda har gott om plats, det går lätt in 6-8 barnvagnar men det är många andra som upptäckt samma sak och de vill inte gärna vill ha så många barnvagnar inne vid lunchtid). Hur många barnstolar de har vet jag faktiskt inte.

    På upplandsgatan finns annars Möbelcafe'et, de har rätt bra med plats och stooooora soffor att sitta i. Det är nära Vasaparken också så kan man gå dit till ÖF efteråt när barnen tröttnat.
  8. 4
    Kan det vara Gino's (heter numera NaGo eller något liknande) han menar? Eller kanske Thelins (heter numera dubbelW)? De ligger mitt emot varandra på odengatan, precis vid Stadsbibblan (men på andra sidan sveavägen.

    Båda har gott om plats, det går lätt in 6-8 barnvagnar men det är många andra som upptäckt samma sak och de vill inte gärna vill ha så många barnvagnar inne vid lunchtid). Hur många barnstolar de har vet jag faktiskt inte.

    På upplandsgatan finns annars Möbelcafe'et, de har rätt bra med plats och stooooora soffor att sitta i. Det är nära Vasaparken också så kan man gå dit till ÖF efteråt när barnen tröttnat.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Nago var det nog, men Möbelcafeet låter trevligt om det passar för Jess och Mrs Hyde.
  10. 5
    Nago var det nog, men Möbelcafeet låter trevligt om det passar för Jess och Mrs Hyde.

Liknande trådar

  1. Dixel
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 14:20
  2. Dixel
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 20:11
  3. Dixel
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 21:47
  4. Dixel!
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 21:29
  5. Dixel!!
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 13:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar