har sååååå dålig koll
_0810 Oktoberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    har sååååå dålig koll

    idiot som man är skrev man inte upp första mensen på 18 månader därför vet jag inte när jag hade mens sist. VET att jag slutade amma den 3 november o hade mens 4 eller max 5 veckor senare vilket borde ligga runt 1-10 december om man tar i lite. Är jag i fas med er här inne då tro. Har jag gått över BM eller har jag dagar kvar tt spela på?
  2. 1
    har sååååå dålig koll idiot som man är skrev man inte upp första mensen på 18 månader därför vet jag inte när jag hade mens sist. VET att jag slutade amma den 3 november o hade mens 4 eller max 5 veckor senare vilket borde ligga runt 1-10 december om man tar i lite. Är jag i fas med er här inne då tro. Har jag gått över BM eller har jag dagar kvar tt spela på?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Hej!

    Jag fick mens (förutom den som pågår nu då..) den 14.e december. Då skulle beräknad förlossning bli den 19e september (exakt 40 veckor mellan den 14e december och 19e september). Om du är gravid nu och hade sista mensen säg den 10e december så borde bf bli den 15e september (4 dagar före min potentiella bf). Om du fick mens den 10e december och har 28 dagars cykel så skulle du haft mens för ca 1 och 1/2 vecka sedan. Är du kanske gravid?? Va roligt i sådana fall!!

    Men då tillhör du med säkerhet septembergruppen

    Lycka till!!!
  4. 2
    Hej!

    Jag fick mens (förutom den som pågår nu då..) den 14.e december. Då skulle beräknad förlossning bli den 19e september (exakt 40 veckor mellan den 14e december och 19e september). Om du är gravid nu och hade sista mensen säg den 10e december så borde bf bli den 15e september (4 dagar före min potentiella bf). Om du fick mens den 10e december och har 28 dagars cykel så skulle du haft mens för ca 1 och 1/2 vecka sedan. Är du kanske gravid?? Va roligt i sådana fall!!

    Men då tillhör du med säkerhet septembergruppen

    Lycka till!!!
  5. Anonym
    #3
    ok, tack, jag hittade ingen gravuträkning här på aff men hittade en på familjekanalen sen (fast d kanske man inte får skriva *S*) jag räknade med god marginal åt alla håll men enligt den borde jag oxå fått mens.. Om ja e gravid måste ja nog säga att ja e lite kluven men tack iaf
  6. 3
    ok, tack, jag hittade ingen gravuträkning här på aff men hittade en på familjekanalen sen (fast d kanske man inte får skriva *S*) jag räknade med god marginal åt alla håll men enligt den borde jag oxå fått mens.. Om ja e gravid måste ja nog säga att ja e lite kluven men tack iaf

Liknande trådar

  1. Platsrekryterare med dålig koll..,
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 12:41
  2. Dålig koll eller
    By linda!!!! in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 22:04
  3. Så dålig koll jag har.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 16:11
  4. Dålig koll....
    By susetjejen in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 21:07
  5. Dålig koll...
    By Josefine *Junia&Mio* in forum _0307 Julibarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar