Oj vad det blåser 'OT'
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Oj vad det blåser 'OT'

    och en av grannens granar har blåst ner på vår tomt Och det är en stoooor gran och grannen är bara här på somrarna, suck!!

    Som tur är var vi ju inte ute så här sent, för den ligger rakt på barnens sandlåda

    Hoppas ni andra har det bra i blåsten och myser inomhus!
    Kram
    Maximilian april -03, Theodor jan -05, Evelyn april -07
  2. 1
    Oj vad det blåser 'OT' och en av grannens granar har blåst ner på vår tomt Och det är en stoooor gran och grannen är bara här på somrarna, suck!!

    Som tur är var vi ju inte ute så här sent, för den ligger rakt på barnens sandlåda

    Hoppas ni andra har det bra i blåsten och myser inomhus!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag höll på att blåsa omkull när jag gick hem från jobbet idag. Hoppas ni får hjälp med trädet.
  4. 2
    Jag höll på att blåsa omkull när jag gick hem från jobbet idag. Hoppas ni får hjälp med trädet.
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Nej vad läskigt! Här var det stor storm förra vintern då blåste ett träd på en kompis dotters bil (hon är 16 och får alltså köra...) - parkerad som tur var men den totalförstördes. Och deras granne fick ett träd inne i ett barnsrum. På övervåningen! (stora träd) Tur att familjen beslutat att sova där nere den natten... Vi var utan ström i 42 timmar och vi bor i en stad lika stor som Gbg.

    Annars brukar jag tycka det är mysigt när det stormar. Som muminpappa.
  6. 3
    Nej vad läskigt! Här var det stor storm förra vintern då blåste ett träd på en kompis dotters bil (hon är 16 och får alltså köra...) - parkerad som tur var men den totalförstördes. Och deras granne fick ett träd inne i ett barnsrum. På övervåningen! (stora träd) Tur att familjen beslutat att sova där nere den natten... Vi var utan ström i 42 timmar och vi bor i en stad lika stor som Gbg.

    Annars brukar jag tycka det är mysigt när det stormar. Som muminpappa.
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Här har flera träd blåsit ner upptäckte jag när jag vågade mig ut i morse... ett stoooort träd var det också, inte ett mini... det verkade inte vart nån som blivit skadad dock, som tur är!

    Får ni knuffa undan trädet, eller hur blir det med det?
    kram
  8. 4
    Här har flera träd blåsit ner upptäckte jag när jag vågade mig ut i morse... ett stoooort träd var det också, inte ett mini... det verkade inte vart nån som blivit skadad dock, som tur är!

    Får ni knuffa undan trädet, eller hur blir det med det?
    kram

Liknande trådar

  1. Oj vad det blåser
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-25, 11:47
  2. Blåser det hos er med?
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 13:38
  3. Det blåser upp
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 08:57
  4. Hur blåser man ur ägg?
    By illan in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 19:03
  5. Hur blåser man ur ägg?
    By illan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 10:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar