bortdomnad höft?
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    bortdomnad höft?

    Nån fler som har problem med att höften domnar bort på natten när man sover? Ligger på sidan med kudde mellan låren för att minska fogbesvären men den stannar ju inte kvar om man vänder på sig. Har en platt rackare under magen också.

    Några fler som har samma problem och har tips på vad man kan göra åt det?
  2. 1
    bortdomnad höft? Nån fler som har problem med att höften domnar bort på natten när man sover? Ligger på sidan med kudde mellan låren för att minska fogbesvären men den stannar ju inte kvar om man vänder på sig. Har en platt rackare under magen också.

    Några fler som har samma problem och har tips på vad man kan göra åt det?
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Jag känner lika, bortdomnad vissa nätter, obehagligt faktiskt! Det som hjälper är att under vånda ändra läge tyvärr. Jag har också en massa kuddar här och där för att underlätta fogarna men vilken cirkus det blir när man ska vända sig,hihihi mannen frågar om det är jordbävning på g
  4. 2
    Jag känner lika, bortdomnad vissa nätter, obehagligt faktiskt! Det som hjälper är att under vånda ändra läge tyvärr. Jag har också en massa kuddar här och där för att underlätta fogarna men vilken cirkus det blir när man ska vända sig,hihihi mannen frågar om det är jordbävning på g
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Pratade med en kompis om detta idag (som är sjukskriven för sina foglossningsbesvär) och hon tipsade om ytterligare en bäddmadrass samt även en kudde under vaderna.

    Men hur i all världen ska man få med sig alla fyrtielva kuddar varje gång man ska vända på sig? ;-)
  6. 3
    Pratade med en kompis om detta idag (som är sjukskriven för sina foglossningsbesvär) och hon tipsade om ytterligare en bäddmadrass samt även en kudde under vaderna.

    Men hur i all världen ska man få med sig alla fyrtielva kuddar varje gång man ska vända på sig? ;-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    *asg* jag menar det! Men men vi får väl stå ut
  8. 4
    *asg* jag menar det! Men men vi får väl stå ut
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Ni kanske får sova i sovsäck? Eller spänna fast allihop innan ni lägger er
  10. 5
    Ni kanske får sova i sovsäck? Eller spänna fast allihop innan ni lägger er
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    *asg*
  12. 6
    *asg*
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Eller nån overall som har extra fyllning på de rätta ställena. Visst, både varmt och otroligt osexigt men vad gör man inte för sin nattsömn?

    Kanske nåt man ska ta patent på?! ;-)
  14. 7
    Eller nån overall som har extra fyllning på de rätta ställena. Visst, både varmt och otroligt osexigt men vad gör man inte för sin nattsömn?

    Kanske nåt man ska ta patent på?! ;-)
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    Bara den inte är med fötter på, för att stoppa ut fötterna när man blir varm är ju ett absolut måste!
  16. 8
    Bara den inte är med fötter på, för att stoppa ut fötterna när man blir varm är ju ett absolut måste!

Liknande trådar

  1. bortdomnad
    By alfva in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 06:40
  2. bortdomnad
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 19:15
  3. bortdomnad hand
    By toll78 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 18:42
  4. Bortdomnad i ansiktet
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 08:49
  5. Bortdomnad tå
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar