Bäbisen
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Bäbisen

    Jo jag vet vart väring är också hehe, har en polare som bor där så brukar åka dit, men ni bor inne i skövde eller? jag bodde på trängen innan, är ju ingen skövde bo utan från Nynäshamn från början, men bott här i 10år i mars, tiden går.


    Sen bodde jag mitt istan fram tills för ca 1 1/2 år sedan men både jag o barnen tröttna, så nu har vi köpt hus jag o killen. Så vi håller på att packar,flyttar renoverar samt städa denna sista veckla som bebisen är beräknad, visst e det underbart...hehe
  2. 1
    Bäbisen Jo jag vet vart väring är också hehe, har en polare som bor där så brukar åka dit, men ni bor inne i skövde eller? jag bodde på trängen innan, är ju ingen skövde bo utan från Nynäshamn från början, men bott här i 10år i mars, tiden går.


    Sen bodde jag mitt istan fram tills för ca 1 1/2 år sedan men både jag o barnen tröttna, så nu har vi köpt hus jag o killen. Så vi håller på att packar,flyttar renoverar samt städa denna sista veckla som bebisen är beräknad, visst e det underbart...hehe
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    ja nu bor vi på östmalm, närma och bra till kss!

    är det tredje barnet du väntar nu?
    jag väntar det första..
  4. 2
    ja nu bor vi på östmalm, närma och bra till kss!

    är det tredje barnet du väntar nu?
    jag väntar det första..
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3

    hehe nä mitt

    4e, min äldsta fick jag som 19 åring hon är /blir 17 i år de andra två blir 10, 8 i höst alla höst barn typ, hehe sen en liten sladdis fast med en ny kille, han är mycket yngre än mig o det är hans första med

    ja nu bor vi på östmalm, närma och bra till kss!

    är det tredje barnet du väntar nu?
    jag väntar det första..
  6. 3
    hehe nä mitt 4e, min äldsta fick jag som 19 åring hon är /blir 17 i år de andra två blir 10, 8 i höst alla höst barn typ, hehe sen en liten sladdis fast med en ny kille, han är mycket yngre än mig o det är hans första med

    ja nu bor vi på östmalm, närma och bra till kss!

    är det tredje barnet du väntar nu?
    jag väntar det första..

Liknande trådar

  1. Bäbisen!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 14:49
  2. bäbisen
    By hena in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 21:10
  3. Bäbisen rör sig...
    By Landsbyggsmamman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 13:39
  4. Bäbisen är ju så slö!
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 19:03
  5. bäbisen mår..
    By kristinak in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar