Förslag på ettårspresent till
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Förslag på ettårspresent till

    pojkar. Ettårsdagen kommer allt närmre och det står still i mitt huvud vad jag ska köpa till lillprinsen. Har ni några förslag? Ni som har pojkar, vad har ni köpt? Har haft tjejer i 8 års tid så det där med killgrejer har jag liksom inte hängt med på... Hjälp ;-)
  2. 1
    Förslag på ettårspresent till pojkar. Ettårsdagen kommer allt närmre och det står still i mitt huvud vad jag ska köpa till lillprinsen. Har ni några förslag? Ni som har pojkar, vad har ni köpt? Har haft tjejer i 8 års tid så det där med killgrejer har jag liksom inte hängt med på... Hjälp ;-)
  3. Annam.4
    #2
    En bobbycar!! Det tycker jag är en oslagbar grej (till tjejer också). Den håller i många år, även en 5-åring gillar att ta ett varv på den
  4. 2
    En bobbycar!! Det tycker jag är en oslagbar grej (till tjejer också). Den håller i många år, även en 5-åring gillar att ta ett varv på den
  5. Annam.4
    #3
    Sen finns det ju massor av andra saker också kom jag på . 1-årsgrejer är ju inte på långa vägar lika könsbundna som tex 4-årspresenterna tyvärr blir....

    Böcker är toppen, duplo likaså, brios klassiska dragleksaker, en dockspis.....ja det finns ju massor!!!
  6. 3
    Sen finns det ju massor av andra saker också kom jag på . 1-årsgrejer är ju inte på långa vägar lika könsbundna som tex 4-årspresenterna tyvärr blir....

    Böcker är toppen, duplo likaså, brios klassiska dragleksaker, en dockspis.....ja det finns ju massor!!!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    TJA.. Aron ska få ett lektält med tunnel, är en borg typ.
    Sedan får han även en mugg, två haklappar (en hård bb och en sån med ärmar) och en teletubbie dvd film.
    Annars finns det tom radiostyrda bilar för 1 åringar från Nikkon (heter det så märket? still i skallen på mig) och dom är inte särskilt dyra om det nu ska var en "kill grej".
    En ratt med olika ljud och som tom vibrerar har jag även sett i affär som säkert skulle vara uppskattad här.
  8. 4
    TJA.. Aron ska få ett lektält med tunnel, är en borg typ.
    Sedan får han även en mugg, två haklappar (en hård bb och en sån med ärmar) och en teletubbie dvd film.
    Annars finns det tom radiostyrda bilar för 1 åringar från Nikkon (heter det så märket? still i skallen på mig) och dom är inte särskilt dyra om det nu ska var en "kill grej".
    En ratt med olika ljud och som tom vibrerar har jag även sett i affär som säkert skulle vara uppskattad här.
  9. Eir & barnen
    #5
    Jag köpte inte allt jag ville, som lektält och babydocka. När hans syrra leker med dockor och byter dockblöjan så kikar han och spanar i blöjan. Och där finns...ingenting!? Så en pojkdocka ville jag köpa. Fanns en fin på Lekia, med pillesnopp, men vi är uberfattig efter jul så 349:- när det redan finns dockor i huset blev liksom för dyrt.
    Han fick mycket böcker för det gillar han och kläder till dagis. Han fick även bultbräda och en leksaksmobiltelefon som grabbarna älskar. hans brorson på 1år och han fajtades om denna populära sak.
  10. 5
    Jag köpte inte allt jag ville, som lektält och babydocka. När hans syrra leker med dockor och byter dockblöjan så kikar han och spanar i blöjan. Och där finns...ingenting!? Så en pojkdocka ville jag köpa. Fanns en fin på Lekia, med pillesnopp, men vi är uberfattig efter jul så 349:- när det redan finns dockor i huset blev liksom för dyrt.
    Han fick mycket böcker för det gillar han och kläder till dagis. Han fick även bultbräda och en leksaksmobiltelefon som grabbarna älskar. hans brorson på 1år och han fajtades om denna populära sak.

Liknande trådar

  1. Ettårspresent
    By Fritta in forum _0707 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 23:06
  2. Ettårspresent
    By Minama in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 13:16
  3. Vad ge i ettårspresent?
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 15:13
  4. Ettårspresent?
    By -texas- in forum _05 Vårbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 19:32
  5. Vad ger ni i ettårspresent?
    By Carmin med Molly född 041219 in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 21:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar