Bvc och spruta
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Bvc och spruta

    På bvc idag. Sprutan gick bra, inget gnäll, än så länge iaf..... Ted var 68,5 cm lång och vägde 7400 gram. Ingen tjockis direkt men han följer iaf sin kurva.
    Annars är vi inne i en sån där INTE sova period igen... ahh jag blir så matt. Tänk om han kunde ta flaska såå kunde jag få vila lite... huhu.. ammade nog 5 gånger i natt...
    Men man är ju ganska van nu, det är bara att stå ut!

    Kram till alla!
    Stolt mamma till Ted -07 & Charlie -09
    http://ida-h.blogspot.com/
  2. 1
    Bvc och spruta På bvc idag. Sprutan gick bra, inget gnäll, än så länge iaf..... Ted var 68,5 cm lång och vägde 7400 gram. Ingen tjockis direkt men han följer iaf sin kurva.
    Annars är vi inne i en sån där INTE sova period igen... ahh jag blir så matt. Tänk om han kunde ta flaska såå kunde jag få vila lite... huhu.. ammade nog 5 gånger i natt...
    Men man är ju ganska van nu, det är bara att stå ut!

    Kram till alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Viken duktig kille :-) Spruta är ju inget roligt... Vera ska iväg och få sin 3:e RS-spruta imorrn... usch jag bävar för den gör tydligen ont...

    Tycker det låter som du har en alldeles lagom liten kille :-)

    Har du testat olika nappar till flaskor? Vår dam är jättekräsen ... tar bara NUK nappar och de är inte de lättaste att hitta...
  4. 2
    Viken duktig kille :-) Spruta är ju inget roligt... Vera ska iväg och få sin 3:e RS-spruta imorrn... usch jag bävar för den gör tydligen ont...

    Tycker det låter som du har en alldeles lagom liten kille :-)

    Har du testat olika nappar till flaskor? Vår dam är jättekräsen ... tar bara NUK nappar och de är inte de lättaste att hitta...

Liknande trådar

  1. Så vad säger ni? Spruta/Ingen spruta?
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 17:49
  2. p-spruta?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 21:03
  3. Spruta
    By Kicki82 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 16:49
  4. BVC+spruta nr 2
    By kikie in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 19:23
  5. F*N för p-spruta!!!
    By GosGumman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 18:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar