Vad har jag tryckt på??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Vad har jag tryckt på??

    Alltså, jag borde inte få vistas i närheten av ett tangentbord. Kan någon berätta för mig hur jag har lyckats med detta: när jag ska skriva mail, ser det ut ungefär som en not i början på varje rad och så blir det en punkt mellan varje ord. Jag vet att mottagaren inte ser dessa tecken, men det är irriterande när jag skriver. Jag kan heller inte infoga ord och bokstäver mitt i ord och meningar, då skriver jag över texten. Hjälp mig, snälla!
    Hellre gå på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja
  2. 1
    Vad har jag tryckt på?? Alltså, jag borde inte få vistas i närheten av ett tangentbord. Kan någon berätta för mig hur jag har lyckats med detta: när jag ska skriva mail, ser det ut ungefär som en not i början på varje rad och så blir det en punkt mellan varje ord. Jag vet att mottagaren inte ser dessa tecken, men det är irriterande när jag skriver. Jag kan heller inte infoga ord och bokstäver mitt i ord och meningar, då skriver jag över texten. Hjälp mig, snälla!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Du har kommit åt en knapp som kallas visa/dölj uppe i verktygsfältet. Det ser ut som ett P fast bakvänt, delvis ifyllt. Försök leta efter den symbolen uppe i verktygsfältet och tryck där, då ska det försvinna. Lycka till!
  4. 2
    Du har kommit åt en knapp som kallas visa/dölj uppe i verktygsfältet. Det ser ut som ett P fast bakvänt, delvis ifyllt. Försök leta efter den symbolen uppe i verktygsfältet och tryck där, då ska det försvinna. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Jaaa! Tack snälla du! Ska försöka komma ihåg det till nästa gång (har hänt 1 gång tidigare, så det lär kunna hända igen)!
  6. 3
    Jaaa! Tack snälla du! Ska försöka komma ihåg det till nästa gång (har hänt 1 gång tidigare, så det lär kunna hända igen)!

Liknande trådar

  1. Nu har jag precis tryckt i mig...
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 14:45
  2. Har precis tryckt i mig
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 08:34
  3. Nu har jag tryckt i mig en
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 17:07
  4. Nu har jag tryckt i mig
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 18:50
  5. Nu har jag tryckt i mej choklad
    By anonym nu in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 15:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar